una at wakas Wall

Previous

nagppalabas sa wall ng kasali sa 1-10 at 20641

TimberHumphrey sinabi …
we still got about 2-3 months to wait for S9 of My Little Pony. i know a lotta people say it's the show's big finale, but to me..... to tell ya the truth, i have no idea. all these rumors are based on the infamous leaks that happened back in late 2017. and i don't trust these leaks. the only way to know if FiM really is ending this year, is for Hasbro to come out and announce something regarding those leaks. so far, they haven't sinabi anything, so for now, we'll just wait and see what happens Posted 1 day ago
Imagine7197 nagkomento…
I kinda feel like its not gonna be the Final season. Idk why but i just do. 1 day ago
TimberHumphrey nagkomento…
that's what i feel too. i mean, we still got a lotta places to explore, a lotta new characters that deserve madami screentime, a lot madami world building etc. if you ask me, it would be better if Hasbro gave the ipakita - AT LEAST - one madami season after S9 13 hours ago
Imagine7197 nagkomento…
Agreed. 9 hours ago
JazzyJazz98 nagkomento…
I'd pag-ibig another season after Season 9, although I did see that concept art for a possible Gen 5 going around. As long as I get madami ponies though, I'm good. 6 hours ago
SWAGER21Returns sinabi …
Hey, why'd I get suspended?! Posted 2 days ago
SWAGER21Returns nagkomento…
I done nothing wrong! Fanpop! Explain! 2 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Maybe Because you going around pagganap like a troll? 2 days ago
ben15delas nagkomento…
wtf? lol 2 days ago
SWAGER21 sinabi …
Also, if im going off-topic, sorry its just that i know madami about roblox games than this movie. Posted 2 days ago
SWAGER21 nagkomento…
And sa pamamagitan ng that, i mean I watch this but i've had madami experience with roblox. 2 days ago
SWAGER21 sinabi …
"Oof" is a roblox meme, It is handed down sa pamamagitan ng the legendary noob gods, You know what i mean if you actually play roblox... lobo people.. Posted 2 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I do... Oof is god. 2 days ago
SWAGER21 nagkomento…
Indeed. 2 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
OOOOOOOooooooffffff trap remix. 2 days ago
JazzyJazz98 sinabi …
You know, sometimes I'll be up in the middle of the night, just lying in kama and staring up at the ceiling, and whenever I close my eyes, I can just hear, "THERE WAS A LITTLE STREAM, THAT FELL INTO A RIVER!!!" Posted 3 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Lmao. 3 days ago
ben15delas nagkomento…
lol 2 days ago
TimberHumphrey sinabi …
according to A&O 2's IMDb page, aside from originally being planned as a theatrical sequel, A&O 2 was also meant to be the ONLY sequel in the franchise. and ya know what? that's what should've happened! why brutally torture a franchise that wasn't great in the first place (despite its potential) sa pamamagitan ng giving it horrendous sequel after horrendous sequel? they should've just stuck sa pamamagitan ng their original plans and call it a day. but apparently, some idiot exec over at Lionsgate was WAY too desperate Posted 3 days ago
TimberHumphrey nagkomento…
either that, or Tom Kane just kept pumping out all these atrocious scripts for the sake of making a buck, and Lionsgate just couldn't say no to them 3 days ago
JazzyJazz98 nagkomento…
Oof, we should just make a time machine and go back and tell them, "Hey, don't make madami sequels, ok? Also, madami Lilly and Garth plz?" 3 days ago
SWAGER21 nagkomento…
Hang on, you guys only are starting to use "OOF" in 2019?! 2 days ago
surprise
KnudsonBlitz sinabi …
What does it mean If fanpop sent me a message saying that my image has been flagged because it’s broken content? Posted 4 days ago
Chidori1334 nagkomento…
I have no idea, but that sounds scary on whoever did it 3 days ago
runt-the-omega sinabi …
so how has everyone been while i was away? Posted 4 days ago
TimberHumphrey sinabi …
i keep getting comments on my channel of people asking me if we'll ever get a A&O 9 or a remake to the first movie. no, we won't! the franchise is officially dead! Lionsgate ain't planning on keeping it alive, and i think it's for the best to let it fade away once and for all Posted 4 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Lol. really? people are actually asking that? 4 days ago
TimberHumphrey nagkomento…
yeah, believe it or not 4 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Jesus! people are kinda stupid lol 4 days ago
heart
Imagine7197 sinabi …
All my little plans and schemes. Nawawala like some
forgotten dreams. Seems that all I really was doing. Was
waiting for you. Just like little girls and boys. Playing with
their little toys. Seems like all they really were doing Was
waiting for love. Don't need to be alone No need to be
alone It's real love, it's real. Yes, it's real love, it's real.

~John Lennon
All You Need Is pag-ibig Posted 4 days ago
surprise
JazzyJazz98 sinabi …
Yo did I sumali the fanclub too late Posted 5 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Yea. Lol a couple of Years too Late 5 days ago
JazzyJazz98 nagkomento…
Wow talk about a major oof rip 4 days ago
Kishin_Kira nagkomento…
lmao yeah this place has been borderline dead for years 4 days ago
cool
SentinelPrime89 sinabi …
John Wick Chapter 3 looks KICK ASS. Posted 6 days ago
SWAGER21 nagkomento…
Get that fortnite nae nae 2 days ago
TimberHumphrey sinabi …
i sinabi it before and i'll say it again:
this place is as dead as a desert Posted 6 days ago
kateandme nagkomento…
I remember when you couldn't even keep the chat on the pader on the same page because so many were talking. Good ol' days 6 days ago
big smile
kateandme sinabi …
Been a good 3 years since I've been around here but.. anyone remember me? Posted 7 days ago
Chidori1334 nagkomento…
I think I remembered you 7 days ago
kateandme nagkomento…
I remember seeing you tag around this club a few time, there is hope for originals to be here! 7 days ago
kateandme nagkomento…
Lol seems legit I'm stopping for being a tagahanga still but also drama 6 days ago
tongue
Imagine7197 sinabi …
Praise The Sun! 😋 Posted 8 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
What??? 8 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Lol non. 8 days ago
TimberHumphrey sinabi …
i think it's ligtas to say Into the Spider-Verse's Aunt May is the best Aunt May we've ever had! Posted 10 days ago
PurpleDragon02 sinabi …
YESS! I'm finally finished with TLOTPW (The Legend of the Peaceful Warrior). Feel free to check out chapters 15 and 16 for the conclusion that's been 6 months in the making. Posted 10 days ago
PurpleDragon02 nagkomento…
I also just realized, today's the exact petsa I first thought of doing an Alpha and Omega 9 and 10. June 12th. So it's been 7 months exactly from conception to completion of the story 10 days ago
Chidori1334 nagkomento…
hey, if you complete your fanfic like whenever all chapters are done: would I do audiobook video on pagbaba your A&O fanfic chapter bidyo if my first one becomes successful on pagbaba the A&O novel video 6 days ago
PurpleDragon02 nagkomento…
Definitely. You can totally do that. 6 days ago
PurpleDragon02 nagkomento…
I just got to change a few things in A&O 9, but they're towards the end 6 days ago
smile
Emo_wolfiegirl sinabi …
Hi everyone Posted 12 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Hi 11 days ago
TimberHumphrey nagkomento…
uy there 11 days ago
TimberHumphrey sinabi …
i'm surprised this place still has a few visitors Posted 12 days ago
SentinelPrime89 sinabi …
Humphrey and Kate never should’ve become parents. They were honestly better off as lovers. Posted 13 days ago
Imagine7197 nagkomento…
Yea. 13 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Agreed 12 days ago
Kishin_Kira nagkomento…
Kate to me is the dumb blonde of wolves. Shes good at sports (hunting) but dumb in pretty much anything else. Shes really not that smart if you think about it. 12 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Your right, I never thought about it that way. 12 days ago
Alphafan sinabi …
first time on fanpop in 5 years Dx its nice to see everyone again! I'm curious if anyone can remember me owo Posted 13 days ago
SWAGER21 nagkomento…
UwU n-nothign much 2 days ago
Kishin_Kira sinabi …
https://www.youtube.com/watch?v=v3mYw22idBo Posted 15 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Wow 14 days ago
TimberHumphrey sinabi …
so how's 2019 for you so far? Posted 16 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
The exact same as 2018 16 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Boring 16 days ago
Imagine7197 nagkomento…
The same as 2018. madami Senseless murdering and ignorant Politicians be just as Ignorant. 15 days ago
PurpleDragon02 sinabi …
Anyone know of a good program to use to make comics, because I really want to put my A&O 9 and 10 stories into some kind of visual form so you guys can see what I see, whether that be a comic, a fan-film (unlikely, but madami preferred) or something else. Except I'm terrible at drawing so I need some way to make a comic that actually looks good. And if anyone is interested in a fan-film, please let me know, because I would pag-ibig to make one, and I will do all I can to make it happen. Posted 17 days ago
TimberHumphrey sinabi …
it's officially the final araw of 2018! Posted 23 days ago
Zach-Coley nagkomento…
no its 2019! XD 22 days ago
Zach-Coley nagkomento…
well...... its 2019 for me! 22 days ago
Zach-Coley sinabi …
I brought an Oculus Rift yesterday!!! They had a Boxing araw special at Oculus so I'm like: " F*CK YES!!!!! I'm buying one!!!!" and i was told today that my order has ben processed! WHOO HOO! Posted 23 days ago
TimberHumphrey sinabi …
merry pasko y'all! Posted 29 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
You too! 29 days ago
Kishin_Kira sinabi …
https://www.youtube.com/watch?v=V0uN-QHN5eI

Its up XD Posted 29 days ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Wow, it was amazing! 28 days ago
Kishin_Kira nagkomento…
It wasn't as funny as I thought it would be, but it certainly beats pretty much the other A&O YTP and pretty much nails the franchise in a nutshell. 27 days ago
Kishin_Kira sinabi …
https://www.youtube.com/watch?v=V0uN-QHN5eI

Oh I cant wait for this XD. This is a high quality YTPer lol Posted 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I read the description, I want to watch it. When is it coming out 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Oh sorry, I saw, it's on the 25th 1 month ago
TimberHumphrey nagkomento…
oh god, this is gonna be amazing! XD XD 29 days ago
hmmm
Imagine7197 sinabi …
People are trying to change Santa Claus!?!? What the fuck?
#KeepSantaNormal Posted 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Ikr! 1 month ago
Kishin_Kira nagkomento…
I have no problem with people wanting to have their own version of santa to represent them. Where it becomes a problem is when they try to push their version onto others saying that this is the one true santa. 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Yea 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
damn, this place is dead Posted 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Yup 1 month ago
angelic
Imagine7197 sinabi …
Just watch Kubo And The Two Strings. Loved it.
Especially The Beatles tune at the end ;p Posted 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
ya know, now that i think about it:
Into the Spider-verse might be my paborito Spider-Man movie ever Posted 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
Into the Spider-verse was amazing! Posted 1 month ago
Bobsheaux nagkomento…
Would you recommend it to someone who isn't a tagahanga of Miles Morales? 1 month ago
TimberHumphrey nagkomento…
well, i wasn't a tagahanga of Miles Morales before watching the movie, but i still loved it 1 month ago
Kishin_Kira nagkomento…
Yes. After seeing it Miles is now one of my paborito spider-men. And Wilson Fisk is one of my new paborito villains 1 month ago
Zachcat2013 nagkomento…
that's SO cool to see that you still use this site. Haha! also, I bet it's great! 1 month ago
Imagine7197 sinabi …
Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people living for today
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace, you
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some araw you'll sumali us
And the world will be as one Posted 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
That would be nice... sometimes 1 month ago
Chidori1334 sinabi …
got 3 chapters (prologue & 2 chapters) recorded on my voice memo on making the audio drama video on pagbaba the actual A&O novel Posted 1 month ago
Chidori1334 nagkomento…
heres alittle spoiler on what I read so far: remember Rebia & Janice? they actually got speaking roles at the scene when they were eating berries in the beginning 1 month ago
Chidori1334 nagkomento…
in the movie: they don’t speak they just smile 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I forgot about the novel 1 month ago
Chidori1334 nagkomento…
I ordered the 3 novels from birago 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
Into the Spider-verse holds a perfect 100% rating on Rotten Tomatoes! Posted 1 month ago
Imagine7197 nagkomento…
Rotten Tomatoes isnt the best pinagmulan for ratings. 1 month ago
SentinelPrime89 nagkomento…
Neither is IMDB. But ibingiay that Rotten Tomatoes is almost always 100% right. 1 month ago
HumphreyWolfMan nagkomento…
I don't think Rotten Tomatoes is even close to being right many times. I remember some ratings are unmatching to user reviews, and even then many people can be wrong on a movie a lot. 1 month ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I agree, Savvy? 1 month ago
TheRavenMcoker sinabi …
Anyone here a dragon ball fan? I'm really hyped about the new movie and I can't control it XD Posted 1 month ago
crying
TimberHumphrey sinabi …
Spongebob will never be the same again...

R.I.P Stephen Hillenburg (1961-2018) :'( Posted 1 month ago
Imagine7197 nagkomento…
Ik! D: 1 month ago
Imagine7197 sinabi …
This Hole Mexican American border Trouble is fucking
Stupid. Posted 1 month ago
TheRavenMcoker nagkomento…
It's always is and the pader is the size of a fence XD 1 month ago
Imagine7197 nagkomento…
Ik! Lol. 1 month ago
Imagine7197 nagkomento…
They came marching with their flag. And they started assaulting the gaurds. They are invading. But if you dont wont to see that fine. 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
so, i've been hearing about Fallout 76 getting slammed sa pamamagitan ng almost everybody.
ouch! and here i actually thought it had a chance at being good Posted 1 month ago
hmmm
Imagine7197 sinabi …
Am i the only one who think fallout76 doesnt deserve the
Hate Its getting? Posted 1 month ago
Kishin_Kira nagkomento…
I've never been a tagahanga of Fallout. I recently tried getting into Fallout 4 for the third time and I still can't seem to like it. 1 month ago
Kishin_Kira nagkomento…
But from what I hear Fallout 76 is pretty much borderline unplayable for a lot of people due to the bugs/glitches, which is unacceptable especially when you have a game thats really hyped. 1 month ago
Imagine7197 nagkomento…
Idk about the bugs in glitches. I watched someone stream it. And they didnt really seem to have any game breaking Bugs of glitches. 1 month ago
angelic
Imagine7197 sinabi …
Doctor, you ain't got a pill
For whatever's making this world ill
You can't get forgiveness at the store
And peace, it's a politician's war

You won't find no resolution in the bottom of a bottle
In the stars or Aristotle, the only answer to the problem is

People loving people
That's the enemy of everything's that's evil
Ain't no quick fix at the end of a needle
It's just people loving people Posted 1 month ago
TimberHumphrey sinabi …
Ralph Breaks the Internet was great. granted, i wouldn't say it's better than the first one, but i still loved it Posted 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
well, how was your Thanksgiving?
and what did ya get for Black Friday? Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
You? Oh and my Thanksgiving was great. I Ate too Much:p 2 months ago
Chidori1334 sinabi …
happy thanksgiving fellow A&O fans Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
You too! 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
now that i'm in my master's degree, i won't be on here as much as i used to Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Congratulations 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Nice! 2 months ago
Imagine7197 sinabi …
Anybody seen Bohemian Rhapsody? I really want to see it!
Loved Freddie's Voice! One of the Greatest Vocalists of
All time. And one of the Greatest bands of all time! Posted 2 months ago
TimberHumphrey nagkomento…
seen a lotta mixed reactions on that movie 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Meh. Id rather watch It and find out for my self then. 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
well, about time Daniel Ingram released the full musical score album for the MLP movie Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
What?? 2 months ago
TimberHumphrey nagkomento…
link 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
well, Thanksgiving is just around the corner Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Yep. 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I'm ready for it. 2 months ago
CodyTheWerefox sinabi …
Long time no see. How is everyone here? If anyone is alive lol. Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Alright... 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I saw your old pader post bout Balto. I agree, I is better... in most ways. 2 months ago
CodyTheWerefox nagkomento…
Okay 2 months ago
meh
LorMel sinabi …
This site is so dead now Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Not as dead as most clubs 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
we Nawawala another legend guys

R.I.P Stan Lee :'( </3 Posted 2 months ago
LorMel nagkomento…
I didn't know who that was for a hot minuto 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
What?!?!?! 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
How? 2 months ago
Imagine7197 sinabi …
Stan Lee Is dead! D: Posted 2 months ago
Imagine7197 sinabi …
Just an epic Trailer to Pokèmon Detective pikachu!
It looks good! Posted 2 months ago
LorMel nagkomento…
The trailer kills me 2 months ago
PurpleDragon02 sinabi …
Hint #2 on what's to come: Death
(If you haven't seen hint #1, here's the link)
link Posted 2 months ago
PurpleDragon02 sinabi …
Okay, I just finished Pagsulat the battle between Humphrey and the General. So feel free to check it out. Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I really like it! 2 months ago
PurpleDragon02 sinabi …
I just want to say "Thank you for your service" for all of the incredible veterans out there in the world that fought for our freedom. And a big thanks to my Phy Ed teacher who himself is a veteran of Desert Storm Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
My Grandpa that lived with me for my whole life served in the Vietnam War. He died about 3 months nakaraan in his chair. Sorry if I already told you about this. 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
I support all Veterans. But make peace not war. 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
well... another year, another Thanksgiving. and Fanpop's still 95% dead Posted 2 months ago
PurpleDragon02 sinabi …
I put up a poll asking what I should call the 16th chapter of my Fanfic so make sure to check it out since I'm working on climactic chapter 15 now. We've got some time, though because I have a lot of things to put in 15. And any ideas are welcome as long as they fit a theme of sad remembrance, like mourning a loss Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I voted 2 months ago
sick
LorMel sinabi …
Got into a car accident a few days ago. I am okay, just sore, deaf in one ear and my head feels like hell. Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Sorry bout that. 2 months ago
LoneWOLF2272 nagkomento…
Oh gosh. Sorry to hear that DX 2 months ago
Kishin_Kira sinabi …
Lol how about that Blue Wave!!!!!!! XD Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
? 2 months ago
Imagine7197 sinabi …
Idk why but when i hear the word 'fleek.' It triggers me so
Much! Lol. Posted 2 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Fleek 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Damn you!!!! Lol 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Little late buddy 2 months ago
KnudsonBlitz sinabi …
Have any of you guys heard about how Johnny Depp dropped out of the Pirates of the Caribbean movies? Posted 2 months ago
SentinelPrime89 nagkomento…
He didn’t drop out. He got fired. 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
What did he do? I didn't hear that part. 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
That shit was just uncalled for. Can i get a #FuckDisney 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
i still remember all the hype we had back in 2013, when A&O 2 was officially announced Posted 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Me too. 2 months ago
ben15delas nagkomento…
And I brought it to ya guys first. Yet everyone didn't believe me at first. I didn't bring the rest of them tho.. 2 months ago
Imagine7197 nagkomento…
since i think late 2011. Just with a different account. 2 months ago
Kishin_Kira sinabi …
I pag-ibig how 90% of this pader post is people bitching about tv shows and pelikula - if it triggers you so much then don't fucking watch it. Quit being a bunch of mga sanggol XD Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
@Kishin_Kira, I know right. 2 months ago
TimberHumphrey sinabi …
yeah, it's pretty weird how the official A&O page on FB decided to change their pfp to a Garth pic. i guess that's just their way of confirming this franchise is 100% dead now Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Well at least this club is... sort of alive. 2 months ago
Chidori1334 sinabi …
can’t believe A&O is 8 ysars old now, man time flies Posted 2 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I know... 2 months ago
Kishin_Kira sinabi …
So alpha and Omega updated their FB page for some odd reason with a bista sa tagiliran pic of garth. Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Why would they do that? 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Idk? 3 months ago
SentinelPrime89 nagkomento…
That is kinda unusual. 3 months ago
Imagine7197 sinabi …
If you like Led Zeppelin. Check out Greta van Fleet! they
Are great Posted 3 months ago
KnudsonBlitz sinabi …
I still think It’s funny how two fanfics I read a while nakaraan are way better written than the sequels. Posted 3 months ago
Imagine7197 sinabi …
🎵 I saw you flash a smile, that seemed to me to say
You wanted so much madami than casual conversation
I swear I caught a look before you turned away
Now I don't see the point resisting your temptation
Did you come on to me, will I come on to you?
If you come on to me, will I come on to you? 🎵😎 Posted 3 months ago
KnudsonBlitz sinabi …
If they made a prequel to A&O, would it turn out? Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Idk. Its all about how its executed 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
True 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
i still remember the araw i joined Fanpop Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Same. looooonggg time ago. Back 2012 or 2011. 3 months ago
LoneWOLF2272 nagkomento…
2012 here jeez mighta been longer XD 3 months ago
runt-the-omega sinabi …
this leaves me with a question.... is discord madami popular than Fanpop? Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Probably 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Yes, sa pamamagitan ng a long shot. 3 months ago
runt-the-omega sinabi …
this place hasn't died yet? seems like i have a reason to be here Posted 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
what you gonna do for Halloween? Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Raise my blood sugar. I pag-ibig me some free candy.😆 jk. probably nothing 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Same 3 months ago
laugh
LorMel sinabi …
Spoopy scary skeletons and shivers down your spine... Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
No 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
No is such a negative word. Lets try YES! 3 months ago
LorMel nagkomento…
Yes that song is the beast! Totally not the best! 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
well, Season 8 of My Little parang buriko is over. mediocre season, but at least it ended off on a high note Posted 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
That ipakita is still on? 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Yea. 1 madami season and its over. Welp. Till gen 5 lol 3 months ago
TimberHumphrey nagkomento…
@Kishin_Kira yep. a ninth season is on the way 3 months ago
Imagine7197 sinabi …
A bituin is born is over rated. :p Posted 3 months ago
ben15delas sinabi …
alive club is alive! Posted 3 months ago
NemesisPrime92 sinabi …
I'm being harassed sa pamamagitan ng this user, please ulat him!
link
Thanks in advance. He has this weird obsession of constantly calling me out due to the nature of my Angel fanart and it's gotten really annoying! Posted 3 months ago
ben15delas nagkomento…
Freaky 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Best you can do is Ignore. The admins here dont do shit. 3 months ago
KataraLover nagkomento…
There you guys go! Four larawan that prove I'm telling the truth. NemesisPrime92 hasn't proved any proof of what he sinabi and is really just trying to play victim and have the blame placed on the actual victim in this. But you guys are right about something, the Fanpop mods aren't doing sh*t because if they were doing their jobs, NemesisPrime92's account would've been deleted sa pamamagitan ng now! 1 month ago
laugh
Imagine7197 sinabi …
lol. Im sorry but im gonna be blunt and harshly honest.
If you use a wedgie board, even after being told its not
a good idea. your a idiot! Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I don’t believe in wedgie boards 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
don't have to. but why would you risk even the slightest chance of being wrong? 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Fuck. Did i spell it wrong? 😅 3 months ago
Kishin_Kira sinabi …
https://www.deviantart.com/jettthewolf696/journal/I-m-DONE-With-the-Drama-regarding-Another-wwwarea-768196384

It has come to my attention that people are CONTINUING to try to drag me to their side with their own drama with wwwarea, and I know some of them are somewhere in here so this is my response.

IM DONE. CUT IT OUT. Posted 3 months ago
HumphreyWolfMan nagkomento…
Probably can't promise anything on the future with the whole calm thing, and the "force" (e.g. if someone has an opinion about a real person that promotes violence), thing, but I'm glad. XD I am not 100% sure what will happen in the future (e.g. me defending a fictional story?), but I hope peace continues to exist between me and you probably, even if it's like two countries who isn't friendly but agreed to not interfear I guess. XD 3 months ago
HumphreyWolfMan nagkomento…
Though to be honest, I did read the journal and I probably couldn't if logged in, but hopfully you can understand why I did. XD 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Believe me, I have no business with you in terms of drama anymore. Whatever you have going on between you and the other people is solely between you and them :) 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Nice one 3 months ago
Imagine7197 sinabi …
Damn hurricane Michael has be a real bitch. Poor little girl
died though ;( Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Do you live in one of affected areas of the hurricane? 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Yea.but its over 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Good 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Good that's over 3 months ago
SentinelPrime89 sinabi …
*prods Lilly with a stick* Hellooooooooooooo?????????? Posted 3 months ago
Imagine7197 sinabi …
And Now We Have A tornado warning :( Posted 3 months ago
Kishin_Kira sinabi …
Two girls one cup turns me on Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Good for you 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Lol 3 months ago
SentinelPrime89 sinabi …
*uses Kate’s buns for bongo drums* Posted 3 months ago
worried
Imagine7197 sinabi …
Hurricane Michael will be hitting soon. Posted 3 months ago
smile
Zach-Coley sinabi …
uy guys, I recreated the "Gift Shop" from the gas station scene. I modelled and textured it in Maya LT 2018 (Because I don't need Arnold!) and then I used a custom Unreal Engine 4 Branch with Nvidia VXGI which is how I got the light reflections and light bounces! my friend Michael put it up on his deviant art check it out here: https://www.deviantart.com/mikeiscool12345/art/Alpha-and-omega-gas-station-767551459 do you want me to attempt to recreate the entire scene? (except the characters). Posted 3 months ago
Zach-Coley nagkomento…
uy guys! You might wanna read this interview with Anthony bell: link(the director from A&O and Norm Of The North) as apparently there is a third instalment of Norm of the north!!!!!!!????? Let's hope it's ok, it Probably won't be though! Ahhhhhh!!!!! 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
cool 3 months ago
Kishin_Kira sinabi …
I find yeast infected vaginas sexy Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Dude! what the fuck?!? 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Lmao. 3 months ago
Zach-Coley nagkomento…
@Kishin_Kira I doubt it! I don't talk much, I just work work work in Maya all day! I don't even play video games anymore! 3 months ago
KnudsonBlitz sinabi …
Who else here thinks that Shreck, is one of the greatest cinema masterpieces of all time? Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Um idk about that. 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
The script is funnier than A&O for sure. 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
kinda funny how we got 3 anniversaries in a row this month:

October 6th: the 1st-year anniversary of the My Little parang buriko movie
October 7th: the 4th-year anniversary of Alpha and Omega 4
October 8th (today): the 5th-year anniversary of Alpha and Omega 2 Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
That is funny. I don’t really pay attention to movie anniversaries anymore. Especially really corny sequels. 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
A&O 4 is officially 4 years old today!
.....
tho i'm pretty sure nobody cares anymore at this point Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Yeah, it's cool but... not really. 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Hesus fucking christ for real? LOL 3 months ago
Kishin_Kira sinabi …
I just got back from seeing Venom - It was amazing. The post credits scene sets up a pretty amazing sequel. Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
GaH! your sooooo lucky! :p 3 months ago
Kishin_Kira sinabi …
Good news - Venom's ratings are going up! ITs got a 32% on RT and a 7.1 on IMDB Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
7.1 is pretty good! 3 months ago
smile
ben15delas sinabi …
Reddit pretty much became my New Fanpop and addiction. A reason why I'm not on here much. It'a just bigger and better. Come sumali if you want. Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
I may 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Oh I'm on there for offensive memes lol 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Wow, offensive memes. That REALLY might make me join. 3 months ago
pabloescaval nagkomento…
I don't really use reddit. Just never found the appeal, somehow 3 months ago
TimberHumphrey sinabi …
gee. it sure is boring around here Posted 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
At least it's not like other clubs, no pader posts in over a year. 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Club seems to be dead. 3 months ago
ben15delas nagkomento…
Come sumali Reddit. It's not boring there. 3 months ago
NemesisPrime92 sinabi …
Does anyone know the letters of the alphabet? Posted 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
what? 3 months ago
KnudsonBlitz nagkomento…
Yes, why? 3 months ago
Kishin_Kira nagkomento…
Don't do it, its a trap. 3 months ago
Imagine7197 nagkomento…
Um? ok? 3 months ago