Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 103301-103350 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
Cheats!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Lost was AWESOME for the first two seasons then it all went downhill fast and I stopped watching promptly after s3.
 Nawawala was AWESOME for the first two seasons then it all went downhill fast and I stopped watching prom
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
Commentage and Eyesexage ** <3 *0

OWNNED :D

OMG KELS REMEMBER YOUR 12step program that i failed sooooo many times
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
Me too! Jate=FATE. ♥

Anyways, I gotta go too.

Bye Emma, if you're still here.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Bye Hanners!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Bye Kels! Nice meeting you :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
HAHAHAH! Yeah,I still remember.!

That was EPIC.
Anyways. Byeee!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
Bye Emma ♥
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
anyone?
 anyone?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
smile
Hi yeah I'm back. What's your name, I don't think we've met, I'm Emma!
 Hi yeah I'm back. What's your name, I don't think we've met, I'm Emma!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
cool
EMMA!
Hey! I`m Mary!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
MARY!!! ♥♥

Hey, Emma.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Hey Mary :D where are you from?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Hey Kels! Looks like we left and came back at the same time :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
GREECE, Emma haha.
KEEEEEEELS *hugs* Where have you been bitch? Was rating your icons a while ago...lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
*HUGS*
I've been busy, bitch!
How have you been??
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
OMG Greece is like my dream vacation destination. Is it super beautiful there right now? So jealous :(

Okay I dunno if you girls are Twilight fans or not (I'm not) but the like semi-vampire baby of theirs has over 3000 FP fans. That's more than Brucas.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
angelic
Oh,same old shit. But i really got a life...lol I`m not on here THAT much.
Ah and i`ve been vidding BL like crazy. I`m in a total vidding/creative mood...

WHY THE FUCK NATE LEFT?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
LMFAO!
I do like it, but that's still ridiculous.
Renesmee was in one book. WTF.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
I don`t consider myself as a Twilight fan, although i can`t say i hate it either. I used to love the books...*_*
BUT OMFG HOW CRAZY IS THAT?

Your dream vacation? LOL hun...COMEEE to Crete then! Yes, it`s certainly beautiful. Sometimes i do get sick of the sun though.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
AW! BL. I want to vid them but I can never find the right inspiration.

I've finally gotten a resemblance of a life too, so it limits my time on here.

He left cause he said he has things he needs to do deal with in his life and Fanpop is a distraction.
Just like Alice.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
How ridiculously would it be if everyone named their babies with mash-up names of their mothers? My boyfriend and I would have to name our kid Eldanita. Ew. xD

Not that I'm pregnant nor have I ever been.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
Yes but she`s part of Twilight and that makes her almost as overrated as all Twilight characters.
There`s nothing about Twilight that IS NOT overrated.
Probably only Rosalie...they`re not crazy about her...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
blush
Yeah I have 5 more weeks of lots of fanpopping, then my life gets busy again. I live in a tiny boring French town. Moving back to America soon!

You live in Crete?? Seriously I'm dying of envy. Wish there were a "green with envy" emote.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Not that I'll give up FP entirely. Actually last summer I wasn't on it at all. It says I've been on here since Feb. 2009, but actually I only started coming on often in like November when I started watching Glee.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Cheats*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
Meh Kels, i don`t really know what to say. When it happened with Alice i was all like WTF SERIOUSLY? Cause she had just returned and things seemed to be going well, we were all talking and all being active and she seemed happy and it was TOTALLY unexpected, how she left and didn`t say a word. Now I was never that close to Nate but i can`t say it was such a HUGE shock cause...he just wasn`t talking much and everything...IDKKKK.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
big smile
Hehe. Eyesex! Though I still only have about 10.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Who's Nate?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
It was shocking to me, cause I had just talked to him and he seemed perfectly fine.

But whatever floats his boat I guess.
I'm not going to spend an eternity analyzing and stressing it, like I did with Alice.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
YOU`RE FREEEEEENCH?
God, i`m taking a french exam in May, you`re my angel Emma, YOU SHOULD HELP ME. LMAO [see we've just met and i`m taking advantage of you..SHAME ON ME]
But god i love this language<3

Aww i know, get busy again but don`t you dare disappear.
You`re a Glee obsessed person?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
He's a mutual friend of all of ours.
His username was Bdavisbrookeme.
LMFAO.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
"I'm not going to spend an eternity analyzing and stressing it, like I did with Alice."

Same, same. Plus i refuse to get depressed. But i'm just way too surprised he didn`t even tell YOU, he was leaving.

He was a really cool guy that used to come on here Emma.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
Well, it would've surprised me, but we weren't really close anymore.
We hadn't talked for a month, until 3 days before he left.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
I'm actually winning Fan of the Month on the Glee page right now *crosses fingers* but it's early still, many days before the pick ends. Don't know that I'd win or anything, but yes, Glee obsessed! I'm on the Puckleberry FG forum all the time. That's how Hannah and I became friends.

I'm not French, I'm American, but I'm fluent. I'm always here to help. Just corrected my sister's French essay yesterday actually.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
zzz
Fucking hell,then. Jeez, and he`s at least on facebook? Or..?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
big smile
*After looking at your profiles* You both have a shit ton of medals! That's cool that you're so dedicated to so many spots. I'm only in like 39 cuz otherwise I don't check them all often enough.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
kiss
YAY Emma. I`d be greatful<3
But gotta go noww!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
HOLY SHIT YEAH!
And we`re epic like that cause we have the same number of dedicated ones....98-98 *high fives Kels*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
Yeah, he is. I think.

Byee hun. ♥

LMAO. Yeah, we used to have no lives. xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
*high fives bitch*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
smile
K, well send me a message whenever. French is really easy for me so it's really no trouble helping out, I work fast. Bye bye!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Kels are you american?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
Yeah, I am.
I'm from TN.
Woohoo. ROFL.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
That's cool, I'm from MN. Are you like super into country music then? xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
LOL. It's really not.

Ha-ha. No way. I can barely tolerate it.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
That's good, I feel like for most people TN=Nashville=Country music. Most of my TN friends at college don't fit that stereotype though ;)

Are you on SB yet?
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mcewen_girl said…
Yeah, I live like 40 minutes outside of Nashville.
People are SO redneck here.
My town has like 700 people tops.
It's ridiculous.

But I definitely don't fall into that stereotype.
I don't like country music, I don't enjoy hoedowns, and I can't stand it here.

Nope not yet. We get off Friday. I can't freaking wait.
You on SB yet?
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas swimchick said…
Nah same as you, off Friday. I cannot wait, need some major shopping in my life.

So I assume that you want to leave for college? My school was in VA. It was cool getting away from MN, but actually I realized I like the midwest better than the East coast. (Graduated in 2008, been in France assistant teaching at a high school since then)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
!!!!!!