Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 105751-105800 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
i love Brathan and Brulian just needs to die already!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
eyesexage ** <3 *0
I'm gonna go to bed it's 4am night<333
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
kk night tigger! *hugs*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
P.S I think Mon's on just message spamm her and she'll come on the BFG

HI mon if you come!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
teh bitch hasnt come on here first what a cow.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
HELLOOOOO!

sorry, im catching up on everythhing!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
WTF I COME ON, AND U GUYS GO?!

GUESS WHAT, I GOT MY TV COUPLES MEDAL, BUT I HAVENT ADDED ANYTHING THERE, IVE ONLY MADE PICKS.


WHOOHOOOO

HANNAH HOWS UR ANKLE?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
hey mon!!! hannah's gone to bed. and congrats on teh medal.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Mon! OMG, I've watched the Delena dance. Nina is such a horrible actressssss!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
NEM ARE YOU FKING KIDDING ME/

I THOUGHT U LIKED THEM?!

and see how bad it is? it would have been nice, but she ruined it, she tried to hard, and no EYE-SEX WAT SO EVER.

Finally someone agree's!
Im so disapointed Mary likes them!


MICKEY WHY DID SHE GO sleep?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Well I only like them because of Damon. God she's such a horrible actress. Ian looks at her with so much intensity and passion and she's just.. flat. And I don't really like Elena =S
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
because its 4am for her and humans need sleep to function
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
Mickey, HA HA HA, Your so sarcastic lol

and Nem, she was trying to hard, which was even worse!
Like come on! Ian/Damon, was amazing, i admit, but her? NOTHING.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Trying or not, she's just horrible. Ugh.

Idk who annoys me more now. Rachel, Jenny or Quinn (OTH). At least Vanessa is more tolerable now that she's with Dan.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
I used to hate jenny, now im starting to warm up to her.

Quinn wins the award for worse facial expressions (even though she doesnt even give any!)


I sstill hate Vanessa with a passion, im glad she wont be in alot next season.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
You're starting to warm up to her now? I used to like her, you know, when she used to be Dan's sister. But now she's just a bitch. Trying to fit in when she clearly can't. Just so trying hard. The girl has attitude and that's not good for me.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
I used to hate her with a passion she used to be 2nd on my list.

But now, shes gotten better IMO.
She is trying to fit in, shes lonely Nem, but do u expect from her?
Shes doing all the things Serena did when she was younger.

Now i hate Serena.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
but than again, i never been a real fan of S. Only sumtimes.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
No, I'm not even talking about Chenny. LOL
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
Im not either!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
She's lonely..... why?........
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
chennywha an unattractive couple name
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
She has no1

Even Eric has a bf.

She has never fitted in.

sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO Mickei.

So that gives her the right to screw with ppl?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
Oh what, the rest of them havn't?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas OMGitsBrooke said…
omg mon do you like chenny:o?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas OMGitsBrooke said…
EYESEXAGE!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
That does NOT justify Jenny's actions. GG is the only show where I can't fully like a character. Serena has waaaaay too many issues. Nate is a manwhore. Chuck and Blair play too many games. Vanessa is annoying. Jenny is trying hard. Dan is boring. At least they screw ppl for a reason. Jenny does all these things why, because she's lonely and wouldn't fit in? It's not their fault that she has no life, no friends nor lovelife.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas OMGitsBrooke said…
i totally agree with everything you said nem, i can't fully like a character in GG because of those reasons.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
EW NO .

I HATE CHENNY.
WTF LOOOL
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
then why watch the show! for your own sake change the channel so another season is less likely.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
Nem, fine im with you on that, i can never fully like a character on GG.

But Jenny, the thing with Nate was random and stupid of her, but thats the reason you hate her?

and all of the characters have issues, EVEN JENNY. So what she does, at her age is actually kinda normal.
being stupid, trying to get what she wants?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Gosh. It started when Mon showed me the UK promo! LMAO. And because I'm bored. It's on TV, it kills time sooo.....
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
LOOOOOL

Nem!
Blame it on me HUH!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
No. Just the whole existence of Jenny Humphrey ticks me off. LMAO. She's a main character and all she does is drugdeal with a midget, ruin relationships, be a bitch to Eric, and fight with her dad. The only thing I like about her is that she has a good relationship with Dan.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas OMGitsBrooke said…
that's goood, i thought you liked them hahahaha
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
gardening also kills time and is good for the planet
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
MICKEY, ARE U WATCHING UNDERBELLY?


nem, i used to think that.
But now i love her cause i want her with Nate!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
heart
HEYY!! <33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO you did show me that vid! Haha
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
CAT!!! I missed you <3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas monLOVEbrucas said…
catia on this spot?

HELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <33


nem, i showed my fb, LOOOL you happened to be on that time
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
NEM! <333
I missed you too. =[
Are you still busy with your work?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Aww this makes me so happy :)
So many BFGs on tonight!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
laugh
MON! xD
LOOL, i'm not that bad! =O
We just happen to have stupid time differences. xP

How are you? =D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
So many BFGs on tonight!

^ See, it's morning for me. xP
Lol, but i'm happy too <33
This is why i love weekends. =)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Not really busy. All I do is play Super Mario all day LMAO. But my client doesn't have internet connection, so I can't come here during the day.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Broody_4_Cheery said…
mon, a)time difference, it only 7pm here, and b) at 8.30 i will be watching bones :P
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO time difference really is stupid!

I miss TerraDawnMollyAlice :(
I miss cheating for commentages, haha!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
LOOL!
Well, at least you don't have to work much. xP

But that sounds super boring, who doesn't have an internet connection on these days? *sighs*