Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 13001-13050 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
some one get it
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
ahhhh bitch lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
YEAH!! I can't believe that i had so lucky! LMAO!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
well done
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
AHAHAA you guys are so silly :D:D
I was too busy rating your stuff Dawn to cheat LOL
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
ive added you to the list =)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
Thanks, you were a big competition hun! <3 lol xD
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
awwww i feel mean now thankyou alice and thanks for all the comment son my vids on youtube =)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
Yeah.. I'm on the list! =D lol
It sounds like a dark thing.. like you will die tomorrow but ok, i already get my 13000th comment, so i will die happy! LOL
Kidding! ;)
Sunday i will rate EVERYTHING! I will just go on the X-mas wish list and make all wishs come true! =D
Thanks to everyone who rated mines hun! <33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
DAwn- don't feel mean! LOL. I don't get what the deal is with this thing anyways... hahaha. And your welcome for the rating and for commenting on your youtube... but I'm really confused because you made a Serenea/Chuck video and I thought they were brother/sister???
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Ooops! Thanks Cat, for reminding me, I've got to go on that Christmas list!!! Thanks, lovelies!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
no there not her mum maried his dad so there not related at all by blood he jus calls her sis to piss her off
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
yeh im gonna do it all over the weekend
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
im gonna rate everyones stuff im jus habving a problem with hannahs vid
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Dawn- oh okay LOL... I was confused... thanks for clearing that up!
And yay I made my wish!!! Jalice fanatic, of course :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i will def have a go =) mines CB fanatic
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
hannahs was a BLvid but i cnt do it to tht song i jus dont see how its a bL song
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Hmmm... yes I must grant everyone's wish!!!
Cat, what did you wish for, again???
And Dawn I'm going to go RATE, RATE, RATE and make sure you get your Chair fanatic!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
my wish is for a fanatic but i have to add a lot of stuff on this spot but now that i have no school i can
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
I will have to go too. Bye sweeties! =)
I will rate everything and make the Nem's article with Janni. And mine is a Harry Potter fanatic. =P

See ya <3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
ive added loads so i should more than some of the fanatics have
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
cya hun and awww yeh nems article that was a good one
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Okay I'm going to go rate Cat, Dawn, and Dermy's stuff! I'll be back on here later. Bye Bye, love ya guys!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
bye Catia
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
cya everyone i will probs be going soon
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
anyway im going girls have fun love yas =)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
oh and if you get bored can you rate the jeyton vids i added a few weeks ago i really want a die hard for them but no one rates =) love yas mwah
xxxx
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
okay bye guys
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
anyone on?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Hey Hannah have you seen this videos i made

link
link
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
CATIA you are so dead. lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Nem you are so funny
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
lol I'm glad Hannah hasn't killed her yet, you know. :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
heyy everyone!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Hi Molly! :)

I just got home an hour ago from my friend's condo, last night was a blast, I haven't slept yet but I will try to stay on even for just a few more minutes. :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
it is good you had fun
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
yeah i gtg soon too i'm going out possibly. its 1045 though lol but WINTER BREAK XD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Our break started last Thursday.

My eyes are really heavy now, I might go disappear on you guys and I won't be able to go online for days because I'm going somewhere for vaca so bye guys!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas tareva1451 said…
oh by the way thanks for the support and congrats on my brucas die hard medal ... you guys are sooo sweet!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Bye Nem have Fun and Bye Molly whenever you are going
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
heyy anyone here?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Hey Molly!
LOL love your icon!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
hey alice!! i haven't talked to you in SO LONG. (hah, its probably only been a week)
thanks :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
^^ LOL I know its been a little over a week!!! *SHOCK* hahaha
so whats up with your amazing life???
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
haha i know but it seems a long time!
umm i went to see madagascar 2 at 11 PM lol. i cant believe it was playing we were the only ones there ... but no more school until January :D!!!

how about you?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
yeah no more school... i'm out of school too YAY!
And lol I did not see madagascar 2... how was it??
My life is pretty cool... I hung out with some kids earlier than i babysat for like an hour and now i am DESPERATELY trying to get a fanatic for jalice... oh and I'm submitting some stuff to Edward/Bella lol I know I'm a nerd :D:D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
haha umm i think bad. i dont remember. we played hide & seek haah but not as good as the first at all.
yeah i have to babysit for my little brother tomorrow pretty much all day, fun first day of break.
and i'm trying for medals too, dont worry :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
molly- Hahahaha awww I'm sorry. Well, hopefully your brother won't give you too much trouble ;)
Oooh and yeah I know I'm like submitting like CRAZY lol!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
oh i know he will!
yeah same i hope i can get some over christmas break!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
^^ Deffo! I want a dedicated for Brooke, breyton, braley, OTH girls, and Edward/Bella (LOL I KNOW A LOT!) and than I want a die-hard for brucas, and than I'm going for my fanatic for Jalice :D