Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 18701-18750 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
somewhere between unsure and a hundred

and whose to say's it wrong, and whose to stay that it's not right!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Oh no!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Oooh I won it!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Dammit! You guys used the poll to distract me! LMAO!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
aaaalice
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
im not cheating im sing typing cause you all are ignoring me! you self absorbed people!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
that's why i will not complain.
although the more i think about not complaining, the more things i think about complaining about.

like how many people live in your guyses (haha don't know how else to say that) houses?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
LOL molly ummm 3 people live with me. Soon to be 2. My dad, my sister, and me :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Oh please complain, Molly.
Please!
I'll feel like such an ass hat if I'm the only one complaining/talking about my life lol.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
lol we're 5 - my mom, dad, me and my brother and our maid.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
im totally gonna win 9 oh wait 8 my sister just moved:[ theres 10 all together but 2 moved away
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
OH WOAH! idk who was here like last week or something when i was like "i think my moms pregnant" well she is. with freaking twins. so that will make.
me, sister, brother, sister who is in college, new twin 1, new twin 2, mom, dad, jag who is my best friend, and his brother zolton who also is in college who is also my boyfriend.
god my house is annoying.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Thanks for the vanilla milkshake Molly!! *hugs* lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Molly LOL no offence but zolton is a really estranged name. But you know, I bet with a cool name like Zolton, he must be a cool guy.
I, however, am currently single. Men are pigs.
Yeah well anyways I think Hannah wins though, even though you guys all have pretty big houses. Yeah mine is uncomfortably quiet sometimes lol. I wish I had a big family like your guys's. :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Wow. You're 10 in your house Molly? WOW.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Oooh hey Molly would you mind making me a PB milkshake??? XDD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
oh wait Molly has 10??? I must have miscounted. Oh woops I forgot to add "mom, dad" lol so yeah you and Hannah are tied lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
its freaking annoying.
like um hello boyfriend its 9 am and i look gross. but yeah sure your parents can drop you and your brotehr here and move to florida its cool.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
aww congrats molly!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
like um hello boyfriend its 9 am and i look gross.
LMAO
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
lmfao molly
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
congrats for what.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Molly- oh am I not invited to your house? *pouts*
And LMFAO molly "umm hello boyfriend its 9 am and i look gross". Ahahahahahaha.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
the twins! or for your mom
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
well YEAH. i like wake up & go downstairs and heres 17 people downstairs with all my siblings and their friends and crap.
sure you all can come anytime you want. no one would even notice.
oh right. umm thanks.
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Aww yeah! Babies are so cute but they can get annoying at times!!!!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Molly LOL I can just imagine pulling up to your house and than like crashing out in your front yard and than like no one noticing until someone takes out the trash and they are just like "umm yeah, whos the passed out hobo on our front lawn?" And than they would call the cops and I would be arrested and I'd start screaming "I'm Alice! Alice! From Fanpop!" and nobody would understand a word I was saying LMAO they'd just think I was crazy...
A few years later I'm still in the nut house LMAO
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
DUDE! I threw a pillow at Matt and he didn't even flinch! He just kinda grunted and rolled over.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO he sleeps like Jacob :D:D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
"umm yeah, whos the passed out hobo on our front lawn?"

eww did you just compare her best friend to jacob! next ur gonna call her bella!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
"I'm Alice! Alice! From Fanpop!" and nobody would understand a word I was saying LMAO they'd just think I was crazy...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Nem- LOL yeah I guess he does!!!
And *gasps* Don't ever compare me to Bella, Hannah! NEVER, NEVER, NEVER!!!! I hate her more than any fictional character on the planet!!!!
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
hahaha seriously. my brother would say exactly the hobo part.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
lMFAOROFLCMSGFBLAFOOW alice!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO wait this is completely random but what do you guys prefer: house/trance or hiphop/rnb?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
lmfao!!!! i love random!i have to go in 9minutes:[[
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
nem- I HATE hiphop or whatever but I have no idea what the other thing is so I'm stuck LOL
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Awww no, Hannah :(
Thats it, Matt. Time to wake up!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
lmfao! what did he do?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
whats house/trance??

and i hate hiphop!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
haha isnt it almost midnight?
annd my cousins really like house/trance so when they play it its not bad. rap is a headache.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
ohh no it's 1257:[ alice your still stuck on saturday!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Aww that stupid pig. He just growls at me (like a werewolf, btw LOL now i'm getting the jacob thing nem lol!) and mumbles something and goes back to sleep. AGGHHH!!! Doesn't he understandd how BORED I am? WAKE UP, SLEEPY HEAD! WAKE UP!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
lol I don't know how to explain house/trance but they are club music, with DJ's and stuff.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Aww Seth Cohen on Molly's icon!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Molly- it is almost midnight but he went to sleep at like 7 so that means he's only been up for like four hours today. I am only doing this for his own good XD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
<--- my new love! i gave it sprinkles!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
LMFAOROFLCMSGFBLAFOOW.
YOUR ICON, HANNAH!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
hahahha. there is no waking him up alice
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
LMAO you are really something Hannah :D

Wait, did American Idol just started???!