Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 20201-20250 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
woah i totally forgot about here haha
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
i just got on ive been doing hw all day! well since 3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
eww i am so sorry.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
I KNOW I STLL HAVE MORE TOO!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
I GUESS IT'S WHAT I GET FOR CHEATING!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
OMG! what grade are you?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
freshmen
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
eww wtf just happened! whats w/ the new format
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
crying
lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
angry
how strange this won't get old
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
cake
cake! woa my total new thing
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
cloudy
its just a gross day!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
.:p
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
tongue
.:p
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
angelic
lalala
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
surprise
OMG WOAH.
sorry i had some homework to really quick do.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
big smile
lol im back
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
hmmm
This is weiiiiiird.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
sick
ikr!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
They're on the comments too! :O
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
heart
Hi guys
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
Hey, whats with the new look thing?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
sunny
idk whats up lannie.. and brittney thats ur name right?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
Hey everyone
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
It's kinda weird lol. But different that's for sure.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brucas4ever said…
yeah im not sure if i like it
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
heart
Yup thats my name! But most people call me Britt so thats okay too lol, whats your name? Love the username, BRUCAS FOREVER
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
Hey Brittney! lol I'm Lannie and you just became a fan of me, i think.
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
meh
Did anyone watch gossip girl?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
No, I hate my tv. I don't get the CW and OTH and GG are on that channel. Did you like it?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
hmmm
Not really. :/
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
Uh oh, doesn't sound too good. I want to watch it now...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
monkey
Haha yep! Hey Lannie! =] VERY cute icon, love that episode.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
cloudy
Aww yeah Molly I saw it! I didn't really like it either =(..hate JACK! But trust me CB will work it out <33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
cloudy
Aww yeah Molly I saw it! I didn't really like it either =(..hate JACK! But trust me CB will work it out <33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
Jack is hot but I hate him. And I don't care a ton about Derena. But jenny and eric are awesome
sa loob ng isang taon na ang nakalipas capehatteras4lf said…
Thanks! And I don't like Jack either...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
Yep! Not a big fan of derena..do you like serenate? I LOVE them! EJ are really awesome, I wish he wasn't gay so they could be together!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
I am actally not sure about any other couple besides chair and lily/rufus
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
I will make my judgment once i actually see this episode.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
mischievous
Ohh I see! Well I LOVE Chair, my favorite but not sure about lily/rufus because I loved the VdB's but since Barts dead I guess I'd like them LOL, plus it would mean the end of derena! Did you see the promo for next episode? Looks so booring =|
sa loob ng isang taon na ang nakalipas mollyx365 said…
I know! I'm over the Chair games for now.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas kuhriissten said…
hey guys, i just wanted to stop by to see how you're all doinggg! it's finals week for me and i'm kinda swamped :(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
mischievous
Holy crap.
I'm gone three hours and fanpop like totally fucks up the forums...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas kuhriissten said…
bahahhalmao! yeah, agreed. i don't like this conversation bubble thing! okay well gotta go, byeee
sa loob ng isang taon na ang nakalipas kristinabetty said…
cool
hey alice r u still on and kristin
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
angelic
yup I'm on
sa loob ng isang taon na ang nakalipas kristinabetty said…
worried
so did u watch oth tonight
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brittneyy said…
LOL OMG YOU GUYS HAVE TO SEE THIS:
link
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
sick
Nope I didn't watch it. Its on right now, but I'm not watching it because I don't want to support that show anymore. I'm not giving any crappy leyton and their mutant spawn any views.