Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 33201-33250 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
meh
askd
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
JANNI I HATE YOU.
My school day is


7:50- 2:20
URGGG
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
yeh she had breastcancer
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
i LOVE you too Alice!<33 xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
LOL yeahh I love you you evil little demon ;D
BAHAHAHAHA.
OMG I MADE A SLUMDOG MILLIONAIRE VIDEO!!
WATCH IT!
xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
no i put a pick asking if ppl felt left out one the OTH spot and they put me in the whole pick being sarcastic and all and thts it basically i eman u say nothing to them and they r nasty and me against like 5 of them laughing at me for putting a pick on OUR spot is out of order
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
LINK!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
mine is 9-12
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
my school day is9am -3:30pm
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
WTF?
NO FAIR DAWN!!
EVEN IF YOU ARE IN COLLEGE- NO FAIR!!!

link
There Janni :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
Some time they can be all BLAH!!
just don't care! one fo the reasons i'm little out of that spot! I talk to some lps sometimes, then they are nice! adn then i leave it at that! You have us <33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
wel i commented hun its not right to single someone out like that
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
I know DAwn! youa re in college1
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
kiss
aww thank Janni all u girls are the best:D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Oh I'm sorry :(
That sucks.
They can be REALLY cruel sometimes.
Just forget about it, you know you are better then some lame pathetic people who pick on people on the computer, where their face is hidden by a screen, just to make themselves feel good.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
yeh college is crap tho lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
it isn't and i talk to some of them
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
big smile
thanks:Dguys btw dawn could u plz add me to the list on this forum:D if u dont want to its cool
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
It was AWESOME alice! and that song just makes me cry! so i wasn't far from crying! hate you for making me almost cry!
It was LOVE!<33

GREAT JOB!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
exactly and we all know the main bully on that spot mentioning no names
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
cause i will add ya jen
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
how do you post a comment on youtube under vides?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
I'm so stupid!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
there ya go added now
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
mine?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
you have to sign in and then jus comment lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
LOL Dawn.
Yeah I think we know who that is ;D

LOL thanks Janni! :D
Did you write a comment? *puts on puppy dog face*
And OMG that song makes me cry too!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
it doesn't work:(

ALice this was your comment on the video:
It's AMAZING!!! i mean AMAZING! and that song is just LOVE! I was about to cry you bitch! Awwww<33
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
god dont ya jus hate it when people message you and are like please add me as a fan
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Alice you know you are on one of those picks
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
that has never happend to me dawn^^
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
thanks dawn:D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
guys if this turns nasty you better stick up for me lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
Dermy- WHAT PICKS?!

And Janni lol all you have to do is sign in, on the thing where it says "post comment" you just post a comment.
Sometimes its funky though so that might be why its not showing up.
And lol thanks :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
aice too?
they need to get a life!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
but they have added alice as a normal adding.. not like jennifer
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
link

god that girl pisses me off
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Yeah and Dawn you know we got your back as a matter of fact i am gonna monitor it so it won't get out of hand.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 1treehillfan said…
*feelings hurt*
:(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
yeh they singled jen out coz she said she felt left out
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
ah well we know what they are like
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
jen jus dont repond let them have there way ive reported the pick anyway
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
they piss me off something terrible i mean no need for it at all we all know that she is the queen of this spot but no need for her to do tht
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
I know its not fair to do that
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
its starting to go nasty
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jennifer_02 said…
thanks guys for all the help
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
janni read shes talking baout you now
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
seriously? on the pick?
well well
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i dont get it i jus dont understand what shes shouting about