Damon & Elena damon & elena fans pagtitip. chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 3051-3100 of 14056

sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
hehehe, so u haven't been to america C?? I've only been to NYC... might go again in a month or two, i have family in there...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
i commented and reported on the pick
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
smile
"Nothing. They're perfect :) " option Loool xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
That option is gone now.

Urghh and Stelena and Bamon fans say we're immature and childish?! Hypercrites!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
mischievous
i love NYC
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
noooo.. i haven't but I want to!! Anj take me with u pls!! the next time! and k hehe :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
angry
OMG!! how immature!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
hehehe sure thing C, come with me whenever u want, i'm going in a month or two
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
mischievous
here C who live in paris if any come & get me don't worry i don't take a place
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
big smile
ok thanks! i'm gonna pack my luggage xD lool
sa loob ng isang taon na ang nakalipas laurik2007 said…
kiss
hi guys.....whats up?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
laugh
Can I hide in your luggage? rofl.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
hehe.. what's your fav destination L?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
big smile
of course!! i think we are gonna have some problems at the airport but what the hell?? YEAH let's do it.. xD i'm crazy I know! hey Laura how are u?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
laugh
i won't take a place if anyone is going to paris
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
hehehe Kate and C, hide in my bags all u like!!!!! hey laura!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
big smile
Lau, check the link on the previous page...

And how are you? :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas laurik2007 said…
big smile
stressed....a big exam is aproaching:)) minus 9 day....what are u all talking about....vacation destinations?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
that and the new pick on the TVD spot... the link is on the previous page laura
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
mischievous
yaaaa i hope u do well in the examsssss
sa loob ng isang taon na ang nakalipas laurik2007 said…
hmmm
i saw it....soo they keep on coming huh?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
big smile
Aww I'm sure you will do well in your exam.:))

And yeah, vacation places. Most of us want to go America!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas laurik2007 said…
kiss
have to go se ya later.....dinner time....
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
surprise
vacations!! what a beautiful word!! ( what's going on with me guys? maybe it's the weather hehe x)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
They are hypercrites and biased. Only way to describe them really.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
kiss
good luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
crying
hehehe i'm almost done with my holidays :( college starts for me on monday
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
mischievous
what college are u in ????? & don't worry &BIG DAMON HUG*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
surprise
O.O really Anj??
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
big smile
I'm not in college on Monday *woot* xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
big smile
hehe love this Laila!! A BIG AND WARM DAMON HUG!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
yep yep.... laila, i'm in india so we have summer vacay's from march to june...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
big smile
aww... thanks for the hug!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
laugh
March till June? I have mine from May till September rofl.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
laugh
yea i know that Kate, it sucks here... but i'll still be taking u and C to new york with me in the middle of college!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
wink
no problem A ;) mine from June to September :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas angiii7 said…
hey girls :) I'm done you know, the whole bashing delena has gone too far seriously ! It's really annoying, now they're on the VD spot :/ we have to do something!
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas DeanandDamon said…
ur all on summer break? ive got freakin college!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
hey angi, i swear, they're taking it to such a high extent and calling us immature juss bcoz we copied their pick...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
DD!! Heyyyy girl :))) And yeah, I actually wish I still had college, I'm so freaking bored!

And check the link on the previous page here...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
big smile
gr8!! did u hear this K? We are going to New York xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lailalove said…
mischievous
what about me i said i wonn't take a place &

what would u do if ian kiss u on the .. chin or lips ??
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
hey DeanandDamon, i'm starting college on monday so i get ur feelings, i'm anj btw...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
kiss
hey Laila, u wanna join the three of us??? i want him to kiss me till i faint!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
wink
hey DeanandDamon!!! :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
laugh
Maybe Sara (DeanandDamon) can meet us at the airport? ;) Seeing as she lives in NYC rofl.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
laugh
ooo yay!!! juss one problem... we three don't stay in the same place and we don't know how each of us looks... how are we gonna find each other???
sa loob ng isang taon na ang nakalipas _Chryso_ said…
mischievous
Laila come with us!!! in the luggage with K xD
on my ips, chin or wherever he wants!!!!!!!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas iceprincess7492 said…
mischievous
^ C, lovin ur answer!!!!!!!
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas katie15 said…
laugh
Rofl...xD