Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 25951-26000 of 54807

sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Meh, he is sometimes not mean to me...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
I dont know mabey I just over react but whatever I have better things to worry about *cough cough failing finals couch cough*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
I only ever gotten one F in my life.

I'M ASHAMED!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
Oh you poor thing. XP

sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
XD you guys are funny. :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Yeah, it's so shameful. :(

Haha, you know what Billie Joe once said?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
I know we are ^_^

What did he once say?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
"School is practice for the future, and practice makes perfect, but nobody's perfect, so why practice?" - BJA

I love him for that. <3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
Thats true.

Wanna know what zanhar1 once said... Im gonna tell ya anyways; "If school prepares you for the real world then the real world must really suck @$$."
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
LOL!

You wanna know what GemonkDruid once said?

"School sucks. Now I'm hungry."
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
Zanhar1 once told GemonkDruid "then go get some food!"
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
GemonkDruid once told Zanhar1, "I can't, there are zombies in the kitchen!"
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
zanhar1 responded "oh shiz you better get out of your house... and while your at it you could grab some taco bell."
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
^_^
 ^_^
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Ew... you know that the employees spit in your food at Taco Bell, right?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
Then SuperSnuffles said "I love grapes!" and went skipping off into the distance, singing cheerful songs about a barber who killed people and had his landlady bake them into pies :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Ew lol

 Ew lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas zanhar1 said…
^ Sweeney Todd FTW

I alaways thought that the zombies did that.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Never watched it.
 Never watched it.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Helloooooooooooo?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
LOL i in team XD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
hmmm
sigh. bored. I wish ppls was on.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas venvargie said…
big smile
I'm on. :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
YAY!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
hehehehehe... you have no idea how many ridiculous pictures I have.
 hehehehehe... you have no idea how many ridiculous pictures I have.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas venvargie said…
Hehehe, I'm coloring a picture.
And doing Japanese homework.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
VEN MAKE YOUR ROOM!!

POTATO COMMAND YOU DO SO!

Oh and I broke up with Spike. Dx
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
:( sorry to hear that.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas hsmgirl14a said…
I am going out with Zac Efron
sa loob ng isang taon na ang nakalipas venvargie said…
I'M BUSY. *pokes above post*
It would prolly be a non-forum thing.
Hehehehe.

And I'm sorry. :( *hands potato*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
Heyhey losers. What's crackalackin?

BTW what do you guys think of this? Is it ok? :/ It's for the DP icon contest.
 Heyhey losers. What's crackalackin? BTW what do you guys think of this? Is it ok? :/ It's for the D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LoveforSeverus said…
Question: are we even doing "Reasons" anymore?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Aw, s'okay, coz I'm going out with Nico nao.

@boo: TOO MANY SPARKLES AHHHHHHH!!!!!!

Looks like Ke$ha, lol.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
@LoveforSeverus, no, not really. Besides, any of the reasons we'd put would probably be ragged on and called "false reasons."

And GD, I thought the sparkles made it look good... :/
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Hello Love! Haven't seen you in a while...

Boo, too many sparkles is not a good thing.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
sparkles are fine, as long as they stay off the vampires LOL

 sparkles are fine, as long as they stay off the Bampira LOL
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LoveforSeverus said…
But I like the sparkles. As long as it's off the vamps :)

And I know, I started high school and got a boyfriend so social networking kinda got pushed on the backburner.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
No, but compared to other people's icons, I thought it looked ok with the sparkles. Besides, it's from the screencap anyway. I didn't put the sparkles on there.

Lol, Toby-fail.
 No, but compared to other people's icons, I thought it looked ok with the sparkles. Besides, it's fro
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Oh. But still. Too many sparkles.

Annnnnnnnnnd? Should I get more posters? I already have three.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LoveforSeverus said…
Wait, ven was on here... I want ven back! Haven't talked to her in forever :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Yo, Love, do you still love Fall Out Boy?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
Yes. Get moar!

@Severus, you have a bf?? Lucky duck.

ARGHH!!!!!! F8cking ads on the side keep making me to go that f8cking website.
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
No such thing as too many posters :)
 No such thing as too many posters :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
angry
OMG me too! I hate it!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Yeah... I'm boycotting shampoo now. Hehe ^^
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LoveforSeverus said…
Thank you :) He's a doll
And yes, i do still love FOB
and Harry Potter...

OHMIGOD I gotta tell you guys a story :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
Just Pantene and Olay anyway. xDD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas boolander25 said…
STORY TIME?!??!?! YAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAY!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
YAYAYAYAAYYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYYY­AYY­AYA­YAY­AY! I LOVE STORIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 YAYAYAYAAYYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYYYAYYAYAYAYAY! I pag-ibig STORIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas SuperSnuffles13 said…
I also love posting random pic on my comments.

Sorry people, gotta go now. BYES!!!!
 I also pag-ibig posting walang tiyak na layunin pic on my comments. Sorry people, gotta go now. BYES!!!!