Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 29801-29850 of 54807

sa loob ng isang taon na ang nakalipas harrypotterbest said…
New page :D x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
big smile
New PAGE :D x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
New page! :D x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas harrypotterbest said…
Sup guys?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
heart
Nothing much. Revisiting my fave parts of Interview with the Vampire. I've recently become obsessed with the Lestat/Louis pairing.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas malloy said…
I'm extremely frustrated, since I really wanna read Bones/Booth FF, but I'm only nearly through the first season and I don't want spoilers D:
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
im watching i am khan lol or my name is khan or something lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas harrypotterbest said…
^ Oh, I watched that movie!! Ages ago... :P
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Ms_Mea said…
@Miss Interview with a Vampire is an AMAZING book. One of my faves :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Ms_Mea said…
SHOW MY UPDATES!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
@mea: IKR? Who's your fave character?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…

Booth gets shot. :D

They kiss twice.

Booth confesses his love to Bones.

Booth dates some random skank called Hannah.

:D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Thanks for the spoilers, GD.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
You're welcome. :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
its a very good movie, i love bollywood movies but the mix of bollywood and hollywood was really awesome
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
'_'
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Joda, what?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
Hi!

@jodarchy: I love Indian inspired movies (:
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
big smile
what i mentioned i am khan a while ago and best said she had seen it too lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
ah i have to do the @ thing lol

@gred_and_forge me too, i watched bride and predjudice yesterday and i am khan today i love them
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
I like Bride and Prejudice. Ashwarya Rai is so pretty ^_^
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
Oh, okay.

Bye for now!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
Bye niece!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Bye, GD (I don't know how we're related XD)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
yeah she is, i think bollywood has lots of really pretty women much more than hollywood i think, and in bollywood they are naturally pretty, in the no life without wife song she had wet hair and very little makeup and looked way better than the best looking women in hollywood lol

bye GD
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
I love that song. I was just watching it on YouTube x]
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
their faces are what make me laugh lol, plus the song in itself is funny lol and their dancing is hilarious and the maybe he's good in bed part lol
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
Ew, Kholi x]

I have this song on my iPod haha
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
yeah that song is cool as well i actually have a few indian bollywood songs on my i pod, including marriage comes to town
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
tongue
Can I just say, I think I'm going to die of awesomeness :D x
Also, do you ever fell, like you can feel the world spinning?
You feel really dizzy but then not at the same time :L x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
what kinda awesomeness snakes


i love this song
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
What awesomeness, Accio?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
big smile
Various awesome t'ings :L x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
smile
ah ok lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
@jodarchy: That's a good song too. Did you watch Bend it Like Beckham? I love that movie :]
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
yes i did, bit disappointed it wasnt a musical lol but it was a good film
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Tell us more, Accio!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
The same director did both movies x]
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
yeah gurinder chadha i like her she is funny, the behind the scenes of both are hilarious
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
It's one of my favorite movies.

Side note--I thought JRM would have made a good Carlisle
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
i think he is a bit young tbh
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
I think he's only a couple years younger than Peter Facinelli? Besides, Jonathan has an accent, which would be perfect. And he totes looks like a Carlisle (if he died his hair blonde and wore contacts)
 I think he's only a couple years younger than Peter Facinelli? Besides, Jonathan has an accent, which
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
i would rather not have another sort of british actor associated with twilight tbh lol they already have a welsh actor in it which is bad enough although he is fairly good as aro lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
He's Irish x] But yeah, totally. Who's Welsh in Twilight?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Ms_Mea said…
Oh yeah, he was in August Rush wasn't he?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gred_and_Forge said…
@Ms_Mea: Yup, he was. I love that movie too <3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
big smile
I LOVE BEND IT LIKE BECKHAM!!!!! xxx
Henry the 8th played JRM, didn't he?
xx