Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 33701-33750 of 54807

sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
heart
Thanks, Accio :) x

Me too, Love! And you do too :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Group hug time!

*hug*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
heart
*hug*
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lovemarauders said…
Yay! *huggles*

So...Do you guys have pets? XD Off topic but I was just petting my dog and I wanted to know if you guys had pets :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Nope. I had a hamster, but he died. :'(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lovemarauders said…
Aw :( I had a hamster once but I brought him back to the store because he was vicious :(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
aww we all love you best

today is alan rickmans 65th birthday so in honour im adding rickman pictures to all of my posts
 aww we all pag-ibig you best today is alan rickmans 65th birthday so in honour im adding rickman picture
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
I LOVE FOREVER THE SICKEST KIDS!!!!!!!!

She's a lady, and ladies shouldn't be messed with...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas lovemarauders said…
Urgh, I have to go :( Byee <3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
bye marauder

hello guys and dolls
 bye marauder hello guys and mga manika
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
Hello guys, I'm back! :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
heart
@GD: *hug*

Happy birthday, Alan Rickman!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
big smile
Forever the Sickest Kids=AWESOME :D x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
who are forever the sickest kids?
 who are forever the sickest kids?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
Happy Birthday Alan Rickman!

I'd join the hug, but I only joined yesterday so I don't really know you all...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
haha im joda lol ^
 haha im joda lol ^
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
people here like hugging lol so get used to it
 people here like hugging lol so get used to it
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
heart
*hugs potato queen anyway* :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas GemonkDruid said…
BLASPHEMY JODA!!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
Hello!
^^^ Nice picture :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
whats blasphemy lol, im gonna youtube them now lol and if i dont like them im gonna blame you
 whats blasphemy lol, im gonna youtube them now lol and if i dont like them im gonna blame you
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
*hugs back* yay I feel loved :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
its alan rickman lol of course its a nice picture
 its alan rickman lol of course its a nice picture
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
^ Ok that one is a bit...I'm not too sure about that one...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
haha its hilarious lol
 haha its hilarious lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
Okay, I need ideas.
I have to make this website thing for school :)
The website's called 'GeekCheek.com' and I have
Fashion4Muggles
Geek of the Week
I need a few more :D x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
SNAPE! :DDD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
^What is the topic of the website?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
It has to be fashion based, so I decided to make fahion idea for Geeks that want to look Quirky and Cute :P x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MissKnowItAll said…
Sounds good.

Have you done a page for 'Useful links' and addresses?

How about one with a few tips for creating awesome outfits on it?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
We had to make websites for school last year...
Mine failed epically XD. Are you using HTML?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
How 'bout a Helena Bonham Carter type of fashion thing? :P
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
dress like yoda lol nerds and geeks love yoda lol
 dress like yoda lol nerds and geeks pag-ibig yoda lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
That sounds cool :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
smile
These are the section I have so far :)
Fashion4Muggles
Geek of the Week
Cute and Quirky Q&As

and I can't think of any other matchy namey things :) x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
"Wacky Insane Trends"?
I dunno, I never was good with fashion :P
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
smile
And I figure the Fashion4Muggles would have that kinda stuff in it. Basically anything to do with HP :) x
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
Cool! :D
 Cool! :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
^^^ Cool pic! :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
potato only put enough arrows for the post with the pic your pointing out lol thats how we figure out who is talking to what lol
 potato only put enough arrows for the post with the pic your pointing out lol thats how we figure out
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
^YAY for Hermione! :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
Lol sorry! I'll try to remember :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Italktosnakes said…
smile
It's all gravy Elz (I got that right, didn't I?)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
Yeah Elz is right! :)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
its fine lol, i love how they look to her-my-oh-knee for all the answers lol they would have failed everything without her
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
Exactly, Joda! "Where's Hermione when you need her?"
 Exactly, Joda! "Where's Hermione when you need her?"
sa loob ng isang taon na ang nakalipas ThePotatoQueen said…
That's why Twilight fails, they have no Hermione :P
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
'Ear 'ear, TPQ!! :DDDD
 'Ear 'ear, TPQ!! :DDDD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodarchy said…
gotta love hermione lol
 gotta pag-ibig hermione lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TempBest said…
Hermione is awesome <3
 Hermione is awesome <3