Mindless Behavior Club
sumali
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 sinag sinag :)
added by
litrato
mindless behavior
sinag sinag
lol
posted by Imdalyric
Previously
Roc is faced with a very hard situation...

Roc: look, ofcourse I wanna make up a name 4 myself but not in that kind of way
Riley: okay?! What kind of way? Whats wrong with it?
Roc: I dont wanna be known as a umm... Look wat u think?
Riley: I dont care wat people think, I mean i never gave a f*ck! I never gave a f*ck bout wat dem *ick heads think of me, i mean I did but i didnt... U know wat Im sayin?
Roc: urgh! What-ever
REGINA COMES OVER
Regy: uy Trey! Here's ur drink *hands him the drink*
Riley: where's my drink?!
Regy: where u wanna get it?
Riley: *stands up* gud-4-nuthin lowlife
Regy: the...
continue reading...
posted by geekygirl1999
AT THE PARK
ME:OK OK IM HERE
KAY:ANGEL YO UR SIS IS HERE
ANGEL:*WALKS OVER TO ME*
ME:R U ABOUT TO FIGHT
ANGEL:YEA
ME:Y
ANGEL:CUZ SHE WAS TALKIN SHIT
GIRL:*WALKS OVER 2 US WITH 3 PEOPLE*OH LOOK SHE GOT HER BIG BAD SISTER
ME:WHO THE HELL U THINK U TALKIN 2
GIRL:IM TALKIN TO U UR UGLY asno SISTER OH YEA AND UR DOGS
KAY&TAY:BITCH WHO U CALLIN A DOG
FRIENDS:LOL BARK BARK
ME:U 2 LOOK LIKE A BIG HAPPY FAMILY SO Y DONT U GO BACK TO UR CAVE AND TRY TO DO UR HAIR
GIRL:REALLY
ME:YEA
PRINCE:*PULLS MY ARM*DONT DO IT ALANA
ME:WHAT
PRINCE:U KNOW WHAT U WANT TO DO
ANGEL:LOL IKR STOP pagganap
GIRL:U KNOW WHAT BYE BYE UGLY
ME:WOW...
continue reading...
posted by geekygirl1999
AT LUNCH
ME:Y DO WE GET THIS NASTY FOOD*THROWS FOOD*
DIGGY:Y U DO THAT LOL
ME:CUZ IS NASTY
DIGGY:LOL
ME:WHAT CLASS WE GOT NEXT
DIGGY:MUSIC
ME:YAY I pag-ibig MUSIC
ANGEL&DIGGY&TAY&KAY:WE KNOW U DO
ME:LOL SHUT UP*GETS UP*
ANGEL:U GOING TO CLASS
ME:YEA
ANGEL:BYE
ME:BYE*WALKS AWAY*

IN MUSIC
MR.FIGGELS:OK CLASS UR GOING TO BE pag-awit TOGETHER
ME:YES
MR;FIGGELS:OK ALANA AND DIGGY YALL R GONG TO SING TOGETHER
ME&DIGGY:YES

AT MY HOUSE
ME:SO WHAT U WANT TO SING
DIGGY:IDK
ME:OMG I KNOW WHAT TO SING*JUMPS UP N DOWN*
DIGGY:WHAT AND STOP JUMPING LOL
ME:LOL RIDE
DIGGY:WE CANT SING THAT
ME:Y LOL
DIGGY:LOL REALLY U TALKING...
continue reading...
posted by angel_songz
Hi! my name is Angel nd i am a big tagahanga of Mindless Behavior.
Princeton- u are so cute nd hot nd u afro is unusual but in an awesome way
Prodigy- u are cute nd all but in my opinion nd truth u look lyk a playa no offence.
RayRay- u look so cute and ur hair is long nd cool braids u are rockin da braids.
Roc Royal- u look so cute nd u look lyk a da youngest but u are not u are very cute.
Mindless Behavior is da new Black Eyed Peas. U guys are very awesome. U guys should keep up da gud work nd know that ur fans are there for u.U guys hav a very gud fashion sense!!.
LOTS OF LUV!!!!!
added by naenae123
added by Teri-Mercedes
added by Teri-Mercedes
added by FvckShante
added by love_is_true
added by FvckShante
added by royallovequeen
added by royallovequeen
video
mindless behavior
rocroyal
sinag sinag
prodigy
princeton
sexy
awesome
cute
video
mindless behavior
cute
awesome
sexy
video
princeton
prodigy
sinag sinag
rocroyal
mindless behavior
video
princeton
prodigy
mindless behavior
rocroyal
sinag sinag
awesome
cute