sagutin ng tanong na ito

walang tiyak na layunin Tanong

How come Hetalia has kinda died on Random?

im not a Hetalia tagahanga but i just noticed it's not around so much anymore...
 How come Hetalia has kinda died on Random?
*
*hides from shots* Even though I hardly ship GerIta.. dat picture is adorable<3
ErnieHannah333 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
XDXD wtf is gerlta btw? XD
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
^GermanyXItaly
hetalianstella posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
lol!
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
 coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
next question »

walang tiyak na layunin Sagot

prophet69 said:
It's a good thing. It really damaged this club a lot.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
Agreed.
BlindBandit92 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
O.o really? in what way?
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
XD
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
In every way.
prophet69 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
XxKeithHarkinxX said:
Have you not see the rp?

it's the most active thing on random, you just don't see in answers.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
Oh yeah, I see now... *best answer*
Bond_Of_Fury posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
cOUGHS
tokidoki123 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
lol
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
Bond_Of_Fury said:
Because it was just a phase that simply blew over. Like all 'trends'... ;)
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
lol, good point XD
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
egyptprincess7 said:
Because everybody moved on to a new trend. e3e
Nano.~
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
XD seriously? what's Nano? lol
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
Just a walang tiyak na layunin word. Nano.~
egyptprincess7 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
XDXD!
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
BlindBandit92 said:
Because alot of the users (Including me) was sick and tired of it always in walang tiyak na layunin so we complained about it and told everyone to stop posting it. Plus alot of the people who did post it is gone and Hetalia has unfortunately damaged this club alot and that would be another reason why it stopped being posted so much. I am a tagahanga of it but enough was enough.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
O.O ooooh
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
hetalianstella said:
I pag-ibig Hetalia, but I think it's madami meant for the Hetalia club.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
that's liek saying anime is just for the anime club, or one direction is just for the one direction club, or keith harkin is just for the keith harkin club
XxKeithHarkinxX posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
like* DAMN TYPOS
XxKeithHarkinxX posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
awe! :( no!!!!!!!! i miss Keith! <3 Keith (ps. i don't know him) XD
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
tokidoki123 said:
it's still active 4 me
(but really it's because homestuck)
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
lol
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
JenniferxD said:
Because Hetalia sucks!








LOL, jk. I hardly pay attention to Hetalia so I can't really say it sucks.





But maybe because theirs bigger and better things to be obsessive over. :3
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
:D yeah! that's the spitit, come on you guys! lets start back obsessing again just like i do with my own self pity......oh and Italy is cute O.O (i don't really care for Hetalia)
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
MarineHolocaust said:
alisin the fucking gerita yaoi and i'll give you a straight answer
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
O.o im sorry, what's wrong with it?
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
Not everyone likes yaoi. It's ok if you do but I'm personally not to fond of it either.
hetalianstella posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
ew yaoi fangirls puts up a border around me
MarineHolocaust posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
Shadowmarioking said:
there's a Hetalia RP in the forums of this place.

in all honesty it's probably better it's not a thing around here anymore. i mean, the hetalia phase was a living hell for those not into hetalia, and even those into hetalia let's face it most of us were incredible mean psychos.
the hetalia invasion shows just how far a fandom can go to conquer an entire area, and exactly the consequences behind it.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
dont say that people will try to sumali it but its closed off to new members
MarineHolocaust posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
oh okay, well...cool then, thx 4 the answer, actually, i was pretty amused sa pamamagitan ng it during it's reign, but i was never reall that into it :P
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
thx 4 the insight tho
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
ErnieHannah333 said:
I'm a huge Hetalia fan..... like, you can't even express how much I pag-ibig those countries.
I guess since the Hetalia fans have a bad rep and everyone thinks it's annoying, it kind of died out except for on the roleplay. ._.
select as best answer
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas 
*
Even though I add Hetalia to most of my answers, I'd be a little afraid to get too obsessive about it on this club. I've seen so much hate towards Hetalia...
ErnieHannah333 posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
*
awe :( s'alright sis/bro, i hear ya *puts a hand on shoulder* still don't be afraid to speak your mind! :D
coriann posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas
next question »