walang tiyak na layunin Have You Ever?...(game)

otter888 posted on Jun 11, 2010 at 04:29PM
ok here we go...I will ask have you ever..something and the next person answers yes or no..then they put another question and so on and so on..ok? GO!


Have you ever...lied to a teacher?
last edited on Jun 11, 2010 at 04:29PM

walang tiyak na layunin 1433 ang sumagot

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 1433

sa loob ng isang taon na ang nakalipas jblovesme4ever said…
YES

HAVE YOU EVER STOLE SOMTHING OVER 55$
sa loob ng isang taon na ang nakalipas 7things said…
Nope and i will never do it!

Have you ever done something bad to you're best friend?

sa loob ng isang taon na ang nakalipas DJ_Squeaky said…
Nopes! ^^


Have you ever tried sleeping upside down?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gretute2772 said…
heart
no

have you ever been in love?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Carcharien said…
yeah

have you ever laughed so hard that milk streamed out of your nose?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas twilight0girl said…
Yeah XD

Have you ever been mooned by someone?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas springely said…
No.




Have you ever killed someone
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LeggoMyGreggo said…
wink
No....Just in my dreams(lol)!!!!

Have you ever seen Michael Jackson live?
LocalArtistist commented…
Did you ever notice that lol looks like a drowning stick figure. Keep that in mind susunod time you calm that sa loob ng isang taon na ang nakalipas
LocalArtistist commented…
-you never killed anyone. sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas darkkhorn19 said…
Yes...i have



Have you ever farted?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Gretute2772 said…
yep :D lol


Have you ever ate sand?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Crazy_for_you said…
Noooo....:-S

Have you ever seen porn?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas otter888 said…
no

have you ever...hit an animal?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas KishuandIchigo said…
no, why would I?


Have you ever been on television?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas springely said…
Almost.


Have you ever destroyed an enemy
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
laugh
No (just in dreams)

Have you ever sneezed so hard that something goes flying away?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MileySelena982 said…
laugh
Yes, me, my chair, and the crayon in art class in front of me. lol

HYE been so scared you pee-ed yourself?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
blush
ROFL!

No (thank God)

HYE kissed (in the mouth) someone of your same sex?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas rAsberrStrarS said…
smile
No freakin way!!!! lol

HYE got really drunk and forgotten ya name?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas EminemAddict09 said…
Nope...I hate being around police... so I avoid that shit. lol.

HYE smoked something other than pot or sigs?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas LuvWeezy7 said…
That's sick no.

HYE Had sex in public?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MileySelena982 said…
NO WAY! EWW!

HYE met anyone famous?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
Yes

HYE have sex?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas comicfan88 said…
yes

have u ever been outside the u.s. ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas izzysawsome said…
Nope

Have u ever kissed your Best freind???
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
laugh
No

Have you ever laughed so loud that everyone is aware of what's going on?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Team_Edward77 said…
yes

HYE skipped class becasue you forgot to do the homework or didnt want to take a test?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
Yes

Have you ever peed on yourself cause of laughing so hard ?:d
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MileySelena982 said…
Almost

HYE been caught in a hurricane?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
No-thank god-

HYE drink a B52 ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
Not really

HYE passed out?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
smile
Nope.

HYE been to Disneyland ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas CHERRY111898 said…
laugh
no
HYE farted in front of ur crush
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
No lol :))

HYE eat snails ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas MileySelena982 said…
NO!

HYE seen a shooting star?
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
Yeah :D once

HYE fell asleep at a movie ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
Yeah... it was so funny, but I had already seen it

HYE walked asleep?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
No :d

HYE cheated on someone ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas jodith said…
NO!

HYE kiised a girl "if u'r a girl"
kissed a guy "if u'r a guy?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
Oh yeah!!!

HYE got drunk?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
I am a bit ashamed but yeah and that's my most bigest (and only i guess)regret

HYE lied to your bestest friend ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas otter888 said…
No way!..as far as I can remember...



Have you ever asked someone out?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas springely said…
No.




Have you ever fired a gun?

~ѕρяιηgєℓу, αηgєℓ σƒ ℓιgнт
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
No

HYE shoplifted ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
Haha! Yeah! XD

HYE been so nervous that you make something stupid for it?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
Sadly yes

HYE go skinny-deep ?:>
sa loob ng isang taon na ang nakalipas otter888 said…
laugh
no! haha



HYE gone commando?!?!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas edwardcarlisle said…
No

HYE been nude in front of your bf/gf?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas TDAPlayer158 said…
No, in my pants.

HYE forgot your pants, in my pants?

End every sentence with in my pants, in my pants.
last edited sa loob ng isang taon na ang nakalipas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Drisina said…
Aaa no xD

HYE have a huuuge regret ?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Monrose said…
So many times... Most of them with a hangover.

Have you ever slept with more than one man/woman in one day?