add a link

are you STUPID?? (the stupid test)

save

12 comments

user photo
big smile
ME-AmouR said:
took the test and it sadi that i am far from stupid, meaning i'm much smarter than my brother thinks i am, which also means that I'M SMART!!!!!!
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
tongue
im 44% stupid. hahaha makes total sense!!
<a href="http://www.stupidtester.com/ref.html">
 IMAGE 
</a>

this is mi pic. lmao
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
I'm 14% stupid.
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
big smile
OMG!!! :D I am 0% stupid!!!!!!! ^_^


Your Score Summary

Overall, you scored as follows:

99% scored higher (more stupid),
1% scored the same, and
0% scored lower (less stupid).

You are 0% stupid. This means...

You are our next Einstein. Wow! Keep up the great thinking
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
big smile
Wow, I'm 3% Stupid! YAY! XD
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
lexies30 said:
i got 72% im stupid i guess lol hahaha not kidding
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
sad
i got 52% stupid not kidding
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
smile
31% WOO HOO!
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
crying
macky23 said:
im 52% stupid!!!
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
crying
man!! i am 99% stupid and i like really tried my best at this. and it like just wasted 5 minutes of my time do take a shower haha.
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
crying
im 56% stupid.. I feel like butt.. this isnt fair man.. dont take this test it tells you the truth..
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
user photo
big smile
3% stupid OH YA! :d
posted sa loob ng isang taon na ang nakalipas.
 
idagdag ang iyong komento

Sign In or join Fanpop to add your comment