Brucas Brucas tagahanga Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 ang sumagot

Click here to write a response...

Showing Replies 39251-39300 of 116057

sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
I seriously laughed when I watched this. Gross.
 I seriously laughed when I watched this. Gross.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
wow nem that pick is just made of win
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Eyesexage with Leyton? That's new. :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
yeh that was a bad scene lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas sophialover said…
EWWWWWWW! GROSS.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
yeah that was just a nasty scene and that was not hot at all
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
I think this was the time when I lost respect for Leyton. HAHA!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Eyesexage :D
 Eyesexage :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
i love that picture Nem i love that episode
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
Hey xP
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
I miss Brucas.
 I miss Brucas.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Janni!

I'm pic spamming :D
 Janni! I'm pic spamming :D
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
aww where did you guys go? I think I'm gonna have to go, it's already 3:30am and I'm tired.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
Hey<3
YEY!
I'm at my friends house though...
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
awww cya hun

xxxxx
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Janni said…
gtg :P

LY<3
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i misss bruccasssss
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
HI!! <333

..and i miss Brucas too. =(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
bye janni
xxx
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
Hey Cat and we all miss Brucas
 uy Cat and we all miss Brucas
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
I miss s3.
 I miss s3.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
So, what's up? =)
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i miss all of it =(
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
link

:O:O:O she did not just start me
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Nothing much Cat, I am gonna have to go in a few.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
CATTTTTTTT
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
eysexage
 eysexage
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i cant believe 17Q is trying to start me lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
has everyone gone?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
no, I'm commenting on your pick.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
LOL Dawn! xD
I've comment on that pick right now. xD
I don't have anything against 17Q, but i hate when she attacks people, calling them biased! Seriously, she's also VERY biased too. =/
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
hehe ok lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
it only annoys me as im not biased she honestly is the biggest hypocrite on here
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
she is i am going to leave it at that in case she is reading this sense she loves to stalk are forums
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
hmmm need a new icon but who of?
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i dont care she knows how annoyed i get with her and i know she is the same with me lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
nem love your comment lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
LOL xD
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
yeah i did to what did you have in mind Dawn
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
I'm pretty sure she's here right now. Hey 17Q.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
Hey *waves*

hmmm i dunno im gonna have to think of who i want
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
i am pretty sure she is
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
come and talk !!!!!!
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
Like seriously, I just lost 10 braincells reading her comment.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i have some editing ideas but im not inspired to vid at all
sa loob ng isang taon na ang nakalipas Cas_Cat_2 said…
But she hasn't replyed yet.
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
what the one saying i was biased lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas livelovelaugh said…
i know shes a punk thats why lol i like her icon tho lol
sa loob ng isang taon na ang nakalipas dermer4ever said…
I know what you mean Nem

maybe you can switch your icon to this
 I know what you mean Nem maybe you can switch your icon to this
sa loob ng isang taon na ang nakalipas brattynemz said…
No, the first one. Like.. how can Dawn be biased? Isn't Haley James a Scott? Oh God I just lost another 10 braincells.