walang tiyak na layunin Wall

nagppalabas sa wall ng kasali sa 31-40 at 29275

Nuri__ sinabi …
Large animated banner: 5000

ginto in Wallet: 73

Lol fucking fanpop Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Start letting your Meme and Tiddy pics out more, boiii !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, the ginto thing was always pretty odd, I thought. I don't care about ginto personally. 2 months ago
blindwhat91 nagkomento…
Can’t get rid of a genius that easily. 1 month ago
whatsupbugs sinabi …
Like and dislike whatever films you want. Don't let Rotten Tomatoes influence your opinions. It's a cool website and all, but too many people decide whether a movie's good or bad based on the R. T. score. Posted 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
I understand it... If one person says a particular movie/film is bad the rest agree with that blindly...And it goes on like a trend. Seriously wtf!!! 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
You're right.... Except for that one part. Rotten Tomatoes is a garbage website and I hate it. But I hate all review websites, so there's that 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
I never really cared much about Reviews. Rarely check up on them and that only for reference / some introduction when I start anything or when I'm already done and have formed my own opinion at that point. If one likes a film, they have their reasons. Same for disliking it. Another matter of preference in the end so right there with you on that !!!! 2 months ago
ThePrincesTale sinabi …
It's already tonight?? What's next? Tomorrow?? Fuck this Posted 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
Lol wut? 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
^Sometimes you just want a "pause" button on the world ya feel? 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Yeah, I wish. Life goes sa pamamagitan ng WAY too quickly. I swear it was fucking February not that long nakaraan - now it's almost the end of the fucking year. I'm sick of fucking working and losing all this time. 2 months ago
SombraLyf sinabi …
>Everyone collectively wishes for zombies
>The first zombie manifests out of pure willpower and makes its way out
>Everyone has been waiting for it behind a wall, hyping up their plan for the past months/years and now it has finally happened
>As soon as it walks out the zombie gets octuple-teamed within segundos out of anticipation and flops down on the spot
>Didn't even get to flex my 800 Jew mga baril I warehoused or my 95 inch truck wheels that I now have to Craigslist for quicksells lawl Posted 2 months ago
Canada24 sinabi …
Am I the only one who likes the nick cage ghost rider films, non ironically.. Posted 2 months ago
Canada24 nagkomento…
Cage can actually be a really good actor 2 months ago
Canada24 nagkomento…
least in the first.. He's going madami for the goofy cage stuff in the second.. Can still be spooky at times though 2 months ago
Canada24 nagkomento…
Oh that's right.. I'm not allowed opinions when Nick is here XD 2 months ago
Nuri__ sinabi …
*goes to kuro tsaa forum*
* now turns into drunk party*
kuro you dick are you planning on getting a muslim person drunk?
Astaghfirullah XD Posted 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
Lmao 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
Ayran's better anyway 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, I had no real plans for this - it just turned out that way. I won't encourage anything, you just do whatever you want XD 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
Hey, Zach?
Oh, nothing.
Just felt like saying that Posted 2 months ago
BlindBandit92 sinabi …
Tweeting #Allbuildingsmatters on twitter. I want the All lives matter crowd to see how fucking goddamn offensive it is to say all lives matter when black people are mourning people. Now here is a comparison. This is my social commentary for today. Both are equally offensive but if they wanna say #ALM. I'll have a fucking great time doing this to them today. Posted 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
Fuckin true 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
"All Lives Matter" isn't only dumb, it's malicious. They're basically denying, against overwhelming evidence, that black people are disproportionately impacted sa pamamagitan ng police violence. Black Lives Matter = Black Lives Matter too, because right now they don't matter enough. 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
^ 2 months ago
jjjllii nagkomento…
Blind still sucks at mga kulay anyway. 1 month ago
sunny
Kuro_Hyou666 sinabi …
I just had an insane Renekton game, where I was literally dashing into the enemy team, doing a shit-ton of damage, getting at least a kill and still surviving to fight again. I felt like a pro-player executing the champion properly. Guess I'm finally getting better at LoL. XD Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Ah, Renekton. He used to be one of my main Characters to use back when I was playing myself. Many of my successes were coming from him even if I was a Noob so I know the feeling XD !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Oh yeah, you used to play eh. I've been spamming ARAM every night. Lol. I used to be so bad, but I've learned a load of new champs from ARAM. One day, I'll be able to play ranked xD 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
Congrats fam lol 2 months ago
afewseconds sinabi …
My 2020 Summed up in 11 seconds: link Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
Yeah, the taon is rough. But hey.... We still got Pro Skater remake 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Yeah, it's a bit like that sometimes. Stay strong, my dude. 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ !!!! 2 months ago
ThePrincesTale sinabi …
Alright you nerds, what's the best (free) way to watch awatara The Last Airbender? Posted 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
It's finally gonna happen, lol the guy I'm seeing made me promise it. Nerds <3 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
Nice fam let us know you feel about it. Also i normally just torrent it lol. 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
@theprincestale you probably have to use a vpn to use that then. 2 months ago
ThePrincesTale sinabi …
Can US Americans, when using forums with an international audience, stop using nonsense abbreviations to say what region they're from?? People on an introduction thread on fb were like "I'm from Sydney, Australia!", "Birmingham, UK", "Berlin, Germany"... and then there's fooking "Athens, GA" and "Bedford, IA". WE DO NOT KNOW WHAT THESE MEAN. For the pag-ibig of god just spell out the name lmao Posted 2 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
what the fuck is GA 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
GA stands for Georgia (One of our states) 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
@ThePrincesTale. Yeah, I know right. Super annoying when you have no idea what they mean and just have to shrug it off, or ask someone. I'd extend it to some of the nonsense abbreviations that people ccome up with on the internet these days, as well. Like, I don't even know what fucking TL;DR means. And it took me ages to work out a whoe bunch of other ones as well. XD 2 months ago
afewseconds sinabi …
*Walks outside at midnight*

*Looks both ways*

*Clears throat and inhales deeply while Je te laisserai des mots earrape starts playing in the background*

"Enemy stand? I think not my friend. This is the work of a friendly sit!": link Posted 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
I I had a nickel for everytime I was doomed sa pamamagitan ng a puppet, I would have two nickles. Which isn't a lot, but it's weird that it happened twice Posted 2 months ago
SombraLyf sinabi …
ANY F-250 WITH THE 7.3 IS GOINT TO OUTLAST YOU SON, THEY DON'T MAKE 'EM LIKE THEY USED TO

-"SMALL" JOHN DOYLE

US navy cooks 1981 - 1981
Army veteran club 1982 - 2020 Posted 2 months ago
afewseconds sinabi …
You can boil it, mash it, stick it in a stew.

Bullshit is still bullshit. Fuck the what. Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
That's not bullshit. That's potatoes 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, wind is right. Taters, taters, taters xD 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
I would pag-ibig me some potatoes now !!!! 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
life is a fuck Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
fuck is a life !!!! 2 months ago
zanhar1 nagkomento…
Yes. 2 months ago
afewseconds sinabi …
How did the toxic kutsilyo cut the garbage human?

From the WASTE up.

Aaaaha...haha...ha. Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
I don't get it 2 months ago
afewseconds nagkomento…
Toxic waste. Waste=material that is not wanted; the unusable remains or byproducts of something., also synonymous to the term "garbage". 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lmao. Dude, yo, crack up asf xD 2 months ago
zanhar1 sinabi …
Heads up. This asshat is back. Posted 2 months ago
zanhar1 nagkomento…
link 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
This asshole again? 2 months ago
zanhar1 nagkomento…
Nonoobs 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
Another at-home BBQ gone successful (slightly). Posted 2 months ago
Seanthehedgehog nagkomento…
I had one as well. Our new neighbors even made this really great cake that looks like a giant oreo. 2 months ago
Seanthehedgehog sinabi …
You ever take a nap, and think it's tomorrow? Then you realize it's still today. Posted 2 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
Relatable. That happened to me once or twice. 2 months ago
Seanthehedgehog nagkomento…
I wish it was tomorrow, being Labor Day, and all. 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
Yes it happened to me several time on both side of the spectrum like lefty. 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
Listen, everyone
You may feel like an NPC on some days
But no, you're just the protagonist of a Bethesda game
You may feel like you have no control in your life
Like everyone is making the big boy decisions for you
But that's just because Godd Howard can't run a company
That's not your fault Posted 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
lmao 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Facts right here !!!! 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
your minge is cringe
and so are you Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Your cringe is minge 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Minge your cringe is !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Yoda, you are 2 months ago
ShadowFan100 nagkomento…
This post about, confused I am 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
Fanmade Pokémon are most of the time better than the ones the Pokémon Company puts out. Posted 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
^Every freaking time 2 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
Ikr? I use them in my Pokémon RPs and fanfics. 2 months ago
afewseconds sinabi …
Sometimes I feel like a support/side character that doesn't get enough screen time in my own life. Not gonna lie, it kinda sucks the :/ Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
You are your own main character. You're just going through a filler arc 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
@Bandit. Lol, I read the article. That's pretty random. I'd hate to feel that powerless over everything to be sure. 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
@bp I am sure most would agree lmao 2 months ago
SombraLyf sinabi …
Seems like every election has been "the most important election of your life" since 1788 lol. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
Give me ma dollar dollar bill, yo
Dollar dollar bill, yo
Dollar dollar bill, yo

Cash me outside with ma dollar dollar bill, yo
Dollar dollar bill, yo
Dollar dollar bill, yo Posted 2 months ago
Zeku sinabi …
God's watching you suffer for character development. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol. God is the true evil overseer. XD 2 months ago
afewseconds nagkomento…
He needs to nerf life. 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, sounds like a complicated issue of different values. Either way, let me know if you require madami funding - I'm always for ghe Zanarchy. XD 2 months ago
SombraLyf sinabi …
Leak: The government is holding the Covid vaccine release until Thanksgiving week. Black Friday will be the true apocalypse. Posted 2 months ago
Tsukichi sinabi …
Wot the fook happened this place? been ages since i came on here Posted 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
*JUST A RUMOUR*

We might have Nate Diaz vs Jorge Masvidal II. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
I haven't watched UFC on so long. Probably should at some point. 2 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
I don't; I just watch the YouTube channels that do MMA, such as MMA On Point. My favourite fighters are Khabib Nurmagomedov, Nate Diaz, Rose Namajunas, Nick Diaz, Henry Cejudo (despite him being cringy), Uriah Hall, Jorge Masvidal, and Kamaru Usman. 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, I remember the Nate Diaz vs Conor McGregor fight - that was one of the first fights I watched. 2 months ago
Nuri__ sinabi …
Why the fuck headaches only strikes when you are in your happiest moment? Posted 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
The fault is yours...why are you so happy?? 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Your headache gone now, buddy? 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^^ Especially one without Daddy. What would the kids say? 2 months ago
crying
SwordofIzanami sinabi …
This is a sad news for me and the Magia Record community. Magia Record server in NA will be shut down at the end of September. I had spent many hours playing that gacha game since the araw it was released. I have spent with these characters like they were my close mga kaibigan and I have to say goodbye to them. Posted 2 months ago
SwordofIzanami nagkomento…
I may be sound crazy about getting attached to fictional characters, but that just how I feel. 2 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
...............You're on a site that's called "fanpop" and groups of users constantly talk about their love,hate and/or indifference to fandoms. It's really not out of place here man.... 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ Truth be told !!!! 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
And it's certainly sad to know. Here I was planning on getting into Magia Record soon. Always a shame seeing things you have invested in and grew attached going away. At least the Series in pangkalahatang keeps going so it's still something. In that regard, who knows what the future might bring too? There might be some making up in order for a fairly popular Series like this I believe !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
Light travels 1,080,000,000 km in a minute. In a year, light travels 9,460,800,000,000 km.
sa pamamagitan ng comparison, the fastest a manned spacecraft has travelled is 40,000 km/h.
It would take us almost 30,000 years to travel a light taon in one of our space-crafts. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
The fastest an unmanned spacecraft has travelled was 2016, the probe Juno orbitted Jupiter at 266,000 km/h. 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
boriiiiiinggg! 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
It is XD 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
Your minge is cringe Posted 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
@Wind

"The ending narration sa pamamagitan ng Tatiana reveals that since then, Vinyl City has become a place where people can perform all kinds of music, free of discrimination or restrictions. The game ends with Mayday and Zuke stepping out to perform in front of their adoring fans." -Wikipedia Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
DUDE, SPOILERS! THE FUCK XD 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
I can't believe No Straight Roads is an attack on CoketheUmbreon's perfect reality of a world run sa pamamagitan ng EDM
Sorry, Coke. EDM is evil and rock is good
So says No Straight Roads
(Game slaps sa pamamagitan ng the way. Check it out) Posted 2 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
Oh, well. I'm not even offended ¯\_(ツ)_/¯ 2 months ago
zanhar1 sinabi …
I noticed that I got a new red medal and I was like, "finally after 10 years, a medal for random!" Lol nope, not even tho. Though I won't complain too much because I got the medal for Lana Parrilla's club. Posted 2 months ago
Ranty-cat nagkomento…
GG. Congratulations! 2 months ago
SilentForce nagkomento…
Congrats 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Congrats, Zanny! :) 2 months ago
afewseconds sinabi …
How calming it is under the eye of the storm.

Until it looks the other way. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
XD 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
The old gods are angry and it's time to die 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ The Old Gods are always angry honestly. Legit stuff here nonetheless !!!! 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
Romeo and Juliet were fucking idiots and I'm glad they're dead Posted 2 months ago
Canada24 nagkomento…
Aww, I pag-ibig the smell of cynicism in the evening 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
It's a fact. They barely knew each other and they killed themselves when they really didn't have to. They deserve to suffer 2 months ago
Canada24 nagkomento…
I feel like your missing the point 2 months ago
Nuri__ sinabi …
Tell me why
Ain't nothin' but a heartache

🎶
🎶
🎶 Posted 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
Waiting for the Uzaki-Chan Wants To Hang Out English dub like... Posted 2 months ago
zilla1998 sinabi …
Some people think they can outsmart me. Maybe, maybe. I've yet to meet one that can outsmart bullet. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Oh, that's profound of you, gifted individual. You must be the life and soul of all the pajama parties. 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
Borrrriiiiiiiinnnnnggggg your dumb 2 months ago
worried
pinkbloom sinabi …
I will celebrate Jet's funeral later...I have got something else on mind...RIP Chadwick Boseman best known for playing black panter in marvel. He was battling cancer since 2016. This is a great loss... Wakanda forever!! Black panter was one of my paborito superhero from marvel and this news was ver shocking for me. Am really sad about this. Posted 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
That's sad he was only 43 May his memory be eternal. 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
So, my name-sake, who wasn't really my name-sake, is no longer. R.I.P 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
That is quite unfortunate to know. Really loved his role as Black panter myself.May he rest in Peace !!!! 2 months ago
Nuri__ sinabi …
Fuck
I can't download Demon Slayer larawan without hearing in my head bloom screaming

OMG OMG I SHIP IT BGBWRBWRBW

*gets shot*
*RIP JET* Posted 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
Where did this come from??!!! 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
XDDDD 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lmao. Yeah, we get that all the time xD 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
"The idea of light-speed is that you are travelling 300,000 km/s, which is the fastest known speed to mankind. We all dream about being able to exceed the speed of light, as far as the expansion of the Universe and the theory of it exceeding the speed of light. Whether it is true, or not, is a whole different tanong entirely, but it is certainly an interesting one." Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
I still don't really see how the Universe exceeds the speed of light, but it's at least known that it possibly can. I don't think that it is immpossible, but I don't have the technical know-how to really answer that question. 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
I suck at maths 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Lmao. Thanks, man. 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
"Life is nothing, but a dream. We dream of earning more, doing more, eating more... all we want is more." According to James Rachels, there is a whole study of moral philosophy, regarding the idea of human nature and wanting more, madami and more. Posted 2 months ago
laugh
Kuro_Hyou666 sinabi …
"If you comment on Youtube, but you feel the need to use caps, or argue in bold, then you're clearly angry and tilted, therefore, you should probably avoid commenting in the first place and sounding like a tool. Yeah, payo is hard to take, but pride is worth nothing if you're wrong." Posted 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
boring and lame i bet you do it as well 2 months ago
laugh
Kuro_Hyou666 sinabi …
"Life is hard. Nothing could possibly be harder, but one thing makes life vastly madami simple: the internet." Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
- Liam Foote, 2020 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
"Peace under an illusion is not true peace. Peace is only meaningful if the real world manages to accomplish it" Posted 2 months ago
angelic
pinkbloom sinabi …
Every-time when someone speaks nonsense, the first thing I ask them is "Are you psychopath?" I don't know why they feel they are being dissed 😒😒 Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Man, do you read Youtube comments? XD 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
Nope this isn't from youtube... 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
@Kuro...I see LMAO 2 months ago
heart
Kuro_Hyou666 sinabi …
"Forgetting a memory doesn't mean you've abandoned it, right? You can't let go of the things that are important to you. They're surely stored away, deep in the drawers of your heart... and when they unexpectedly peek out at you, you feel a strange mixture of happiness and embarrassment." Posted 2 months ago
pinkbloom nagkomento…
Highly agree on this^ 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
- Alicia Florence, Aria the Animation 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Glad to recommend an incredible anime, really. Still my number 4 paborito ever <3 2 months ago
Nuri__ sinabi …
I went jogging without my glasses.
dont even ask how deep is the wound XD Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Ouch XD !!!! 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
Yep both knees and right hand XD 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
why would you jog without your glasses? that's pretty silly lol 2 months ago
laugh
Kuro_Hyou666 sinabi …
Goku: Hey, best buddy

Vegeta: F**k off Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Quite accurate !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol, yeah, I was watching a clip of DBZ Abridged last night xD 2 months ago
Seanthehedgehog sinabi …
It's Never Ogre Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
It's Always Ogre !!!! 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
Aye Sean good to see ya here. 2 months ago
afewseconds sinabi …
The devil you know and see is nothing compared to the one that you're oblivious to. Posted 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
Exactly. At least the serial killer that wears human skin is honest 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
"It is absolutely necessary, for the peace and safety of mankind, that some of earth's dark, dead corners and unplumbed depths be let alone; lest sleeping abnormalities wake to resurgent life, and blasphemously surviving nightmares squirm and splash out of their black lairs to newer and wider conquests. " 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
i'm the devil 2 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
UPDATE: Hurricane Laura missed Lufkin, so we're pretty much marked safe. Posted 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Thank goodness !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Glad you're ligtas then dude :D 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
^ you dont sound very advanced 2 months ago
cool
GDragon612 sinabi …
Load up on guns, bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over-bored and self-assured
Oh no, I know a dirty word

Hello, hello, hello, hello
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello, how low?
Hello, hello, hello

With the lights out it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Feelin' the Nirvana of it all, I see xD 2 months ago
GDragon612 nagkomento…
yupp =D 2 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
Speaking of this song, R3hab & Amba Shepherd made a cover of this. 2 months ago
cool
GDragon612 sinabi …
There's a line on the horizon, you're like a lion and a lamb
Is it a tragedy or triumph?
You're so good, it's sick
Why did you lunok down my poison?
Now I'm you're number one fan
Naked on a desert island, yeah
You're so good, it's sick Posted 2 months ago
GDragon612 nagkomento…
Now it feels like beautiful madness, feels like never enough Don't you know that you are the baddest? My love, my love, my pag-ibig Yeah, it feels like beautiful madness, I just can't get enough Don't you know that you're leaving me breathless? My love, my love, my pag-ibig 2 months ago
laugh
Kuro_Hyou666 sinabi …
Welp, I just ate part of a pie that I don't like and had mag-ihaw - but I'm still hunnnnnnnnngggggggrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Lol

What should I eat now? xD Posted 2 months ago
GDragon612 nagkomento…
what about beef or a BLT sanwits 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Lol, I fried mini samosas, had kari and two sumira browns in the end. XD 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
You ate part of a pie then a mag-ihaw and still hungry. Naturally, you know what you should go after next, man. Complete the Trio !!!! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Ahaha, I mean, in my terms what goes susunod is almost always chips, sumira browns or noodles. Lol. 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
I'm making a call out video
Any superhero that doesn't kill their villain is equally as responsible for the crimes as the villain
The villain will just get out again
Just fucking kill them and get it over with
Oh, but they can't kill because they have morals
Will morals keep my child from getting kidnapped and sold on the black market sa pamamagitan ng The Green Gobbler?
This message is brought to you sa pamamagitan ng the Frank kastilyo Crew Posted 2 months ago
LGYCE nagkomento…
This is a very good message, and I wish madami stories that weren't considered overly edgy would send it. 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Yeah, I mean, fuck their morals. Lol. Just kill the fuckers already and stop being pussies. XD 2 months ago
Tsukichi nagkomento…
because they're all lame asf 2 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
It was me, Barry Posted 2 months ago
afewseconds nagkomento…
link😂😂😂😂 2 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
This guy gets it 2 months ago
Nuri__ sinabi …
I dont know If I want to start posting or just stare and do nothing! which I've been doing the last ten minutos XD its hard to start over when coming back lol Posted 2 months ago
afewseconds nagkomento…
Right tho! The struggle is real lol 2 months ago
Nuri__ nagkomento…
It is XD 2 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Pretty relatable XD Welcome back in here as well, pal. Great to have you again !!!! 2 months ago
afewseconds sinabi …
"Why flee from yourself my good sir? From who you are? Sprinting away, believing to be making grandiose miles down a glamorously perfect road. Kind, kind gentleman, it appears that you've been traveling in the wrong direction, away from progression. Run along now, the mirror is awaiting. I bid you farewell, my good sir." Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
What's this from? Or is it of your own creation? It's interesting xD 2 months ago
afewseconds nagkomento…
This is something I typed up randomly out of boredom and decided to use for something XD But your interest it much appreciated fanpop brethren! 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
XD 2 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
Man, it'd be nice if we could start working and not have to wait for everyone to fuck around searching for stuff. Lmao. At least I get to internet while we wait, I guess. Posted 2 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Turns out we had to have a araw off - thanks, guys, for fucking us around while we're trying to recover from the economical covid fallout. Really handy. 2 months ago
laugh
GDragon612 sinabi …
“My insides,
They churnin' its burnin'
These spirits, they liftin' my spirit
I'm leavin' my body, uplifted
This liquid, a gift this, it's snake bit
It's poison, I know it
To hell with, just pour it, just pour it
Just pour it, just pour it Just pour it” Posted 3 months ago
laugh
GDragon612 sinabi …
“Close your eyes and turn your face into the wind.

Feel it sweep along your skin in an invisible ocean of exultation.

Suddenly, you know you are alive.” Posted 3 months ago
laugh
GDragon612 sinabi …
“I thought about the days i had handed over to a bottle..the nights i can't remember..the mornings i slept thru..all the time spent running from myself.” Posted 3 months ago
big smile
GDragon612 sinabi …
“A man's true character comes out when he's drunk.” Posted 3 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
In the words of the future president of the world
"Come on, fat" Posted 3 months ago
LGYCE nagkomento…
Now that's a campaign we can all get behind. 3 months ago
afewseconds sinabi …
Everyone takes notice of the abyss staring back while they peer into its depths.

But no one notices the tears that it sheds. Posted 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
Everyone asks what's the abyss, but no one asks hows the abyss 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Wise words !!!! 3 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
This is the third bad magpabago I received for my laptop... 😒

At this point, Windows should stop doing updates. Like, fuck. Posted 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
There goes my picture of Uzaki. 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
F, once again. Better have backup sources for every content you save at this point, man !!!! 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
I did manage to put some stuff on my flash drives 👍🏾 3 months ago
hmmm
whatsupbugs sinabi …
Well, the trailer came out for the upcoming Batman film starring Robert Pattinson. It looks overly-dark and dour and no fun. I miss the 1960's madami and madami and that's coming from someone who wasn't even born yet in the 60's. The new Batman film better have Batman dancing or I'm going to be seriously disappointed. In the words of Adam West himself when he guest-starred in The Simpsons: "How come Batman doesn't dance anymore?" Posted 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
You would think he would in Teen Titans Go. Let's be honest here. 3 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
Now we have a hurricane heading to Texas. The last thing we need... Might as well send Cthulhu and Godzilla while you're at it, God 😒 Posted 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
And God said, "OKAY!" 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
That depends on which version of Godzilla. Sometimes he is the villain, other times the hero 3 months ago
mushupork nagkomento…
south eastern Louisiana and eastern Texas are going to get nailed! :( they say it might become a strong cat2.....thaaaaat could do some damage. 2 months ago
twinklestar11 sinabi …
I haven't showed up in months. Tht was bc I quit this site. Just so ya ppl know. I'm still not coming bk here. I just came bk bc I kept getting emails from here which I didn't in a long time. Welp this is good bye Posted 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
Bye, twinklestar. 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
Man, you sure took me back a bit. Goodbye. Farewell !!!! 3 months ago
zanhar1 nagkomento…
See ya. It was nice having you around when yiu were. 3 months ago
zanhar1 nagkomento…
*you* 3 months ago
zanhar1 sinabi …
I know that people here enjoyed Waifu Labs so I thought that it couldn't hurt to let everyone know that I made a club for it, if y'all want a place to dump your generated Waifus lol. link Posted 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
The dream !!!! 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
I might look at this. 3 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
I guess the murder hornets went back to Asia? I haven't seen one in Texas yet ¯\_(ツ)_/¯ Posted 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
The Murder Hornets Arc was a filler arc for the anime we call The 2020 World Destruction Tour 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
susunod up. Groudon vs Kyogre XD 3 months ago
zanhar1 nagkomento…
Lmao they were abducted sa pamamagitan ng the UFO 3 months ago
TheLefteris24 sinabi …
''For every sweep of the sword, give its respect thrice. With my training I shall reach the infinity.'' Posted 3 months ago
afewseconds sinabi …
It's all fun and games until mga tigre start drop kicking you while listening to Iris of the Human sa pamamagitan ng Forfeiter. Posted 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Is this a common occurence for you? You have an interesting life XD 3 months ago
afewseconds nagkomento…
Nah, life has an interesting me XD 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
You sinabi it, bro !!!! 3 months ago
LGYCE sinabi …
Do you ever leave a community for a really long time for various reasons of varying validity, and then find yourself really nostalgic and wanting to come back? And then you do, and you see so many of the same people who were there years ago, still faithfully participating, and you feel guilty somehow and like it's not really fair to just jump back in again? I ask for no particular reason, of course. Posted 3 months ago
zanhar1 nagkomento…
Lmao. Welcome back! I don't think that we talked much but I recognize your username! 3 months ago
LGYCE nagkomento…
Everyone here seems to remember that better than I do, it feels like so long ago. I'm glad it was memorable. 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
@Coke. Fanpops Got Talent. I was part of the 2014 one and then tried to revive it in 2016... and then I disappeared for like 3.5 years. Lol. 3 months ago
CokeTheUmbreon sinabi …
Paedophiles deserve to get executed, and that's that. Posted 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Not gonna argue with that XD 3 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
Pedophilia is not normal
Touching kids should not be accepted
Sex with a minor should not be a social norm
You should not be shamed for hating pedophiles
But apparently, people on Twitter tell you "It's 2020. Fucking kids is all the rage"
I know I say "kill yourself" ironically a lot, but I genuinely mean it this time
If you're a pedophile, fucking kill yourself Posted 3 months ago
afewseconds nagkomento…
I never really understood the whole "It's [insert year]" thing anyways. Like it being a new taon magically makes fucked up, disgusting shit like that okay. susunod thing you know they're going to start saying that it's 2024 and fucking on restaurant tabletops while having STDS and whatever fuckery of a new disease they'll come up with and wiping your asno with a customer's burger is okay. 3 months ago
afewseconds nagkomento…
I haven't really thought about having kids yet, but if and when I do, let me find out some grown mother fucker is giving my child a look like they're ready to risk it all, or even hear about someone trying to touch them inappropriately. I'm sorry, but I'd be in jail because shit like that something I don't play around about. 3 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
I really think most of the "people" saying this are sock-puppet or troll accounts though, plus a small minority of actual paedophiles. People advocating for LGBTQ+ rights do not accept the proposition that it is okay to have sex with children, bc paedophilia is a pathology, not a sexuality. It's like saying that wanting to rape someone is a "sexuality". 3 months ago
SwordofIzanami sinabi …
I have watched Tower of God and I gotta say, I find the hate train on a certain character rather amusing. lol Posted 3 months ago
Canada24 sinabi …
In Red Dead Redemption 2 you can travel to Amidillo.. But everyone has to wear a mask to avoid spreading a sickness.. Rockstar predicted the future.. Posted 3 months ago
Canada24 nagkomento…
Plus the whole thing with Arthur.. Nobody at the time knew what TB was, or how to treat it.. 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
That depends. Are there people who refuse to wear the mask and say that it's a bullshit disease? 3 months ago
Canada24 nagkomento…
probably 3 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
God out here 'bout to pull an epic gamer ilipat and kanselahin earth live on Twitter Posted 3 months ago
rainy
Kuro_Hyou666 sinabi …
I wish my life was madami interesting sometimes. I get kind of bored of not being in one place and not having a "home", so to speak. But, I like my job and what we accomplish, and I'm saving money, so I guess I just have to put up with it... Posted 3 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
You'll achieve your goal soon enough man. Keep going. 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
^ Yeah, thanks dude. Just gets a bit monotonous sometimes, but I'll likely be back to normal soon enough. 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Thanks, Lefty. Appreciate it, bro!! 3 months ago
SombraLyf sinabi …
You what you do,
You and your crew,
You even got players and thugs doin' it too.
The mo' that I drank,
The mo' it's lookin' smooth.
It's nothin' to a boss, I can do that shit too. Posted 3 months ago
ThePrincesTale sinabi …
Law clerkship applications be asking shit like "Why do you think it's beneficial for Allans Lawyers to invest in innovation? Provide an example of innovation in a business that has impressed you"... I'd rather be beaten to within an inch of my life and then strapped to the exercise bike powering my own life support than pretend I have a keen interest in bUSiNeSs iNnOvAtIoN iN tHe LeGaL sEcToR honestly Posted 3 months ago
ThePrincesTale nagkomento…
send help 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
(I think I've gone overboard and killed it now, but hey, I'm a nuisance for a reason) XD 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ Guilty as charged !!!! 3 months ago
big smile
GDragon612 sinabi …
And that's late nights, doing what I wanna do
I got sleep eyes; I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some tusino on it
One thing I pag-ibig madami than being with you
And that's no ties, no drama in my life
Yeah I, I woke up like this
Feel like...
Aw shit, throw some tusino on it
One thing I pag-ibig madami than being with you-ou-ou-ou
Yeah, you-ou-ou-ou Posted 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Anything can benefit from bacon. 3 months ago
laugh
GDragon612 sinabi …
"I don't mean to brag, I don't mean to boast / But we like hot mantikilya on your breakfast toast" Posted 3 months ago
GDragon612 nagkomento…
amen XD 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
XD 3 months ago
angelic
GDragon612 sinabi …
Yeah, living the raw deal, three-course meal / Spaghetti, fettuccine, and veal. Posted 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lookit old white rhymester over hurr 3 months ago
Windwakerguy430 sinabi …
That's it, you're going to the Impregnation Nation Posted 3 months ago
cool
Kuro_Hyou666 sinabi …
'I used to run a bank
I'm the sediment at the bottom of | your water tank
And for a change of tact
I'd like to say | I pag-ibig the way | you scratch my back
And it's black, yeah it's black
The hole you dug us in
And it's black, yeah it's black
And it's black my puso I wear it well' Posted 3 months ago
afewseconds sinabi …
Sssssssssssssssssmokinnnnnn'!!! Posted 3 months ago
Windwakerguy430 nagkomento…
Smokin' Sexy Style 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Like my tires after a good driftin' 3 months ago
GDragon612 nagkomento…
pfft noo XD 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
HAWT !!!! 3 months ago
pinkbloom sinabi …
Was just thinking....has anyone watched kakegurui?
The school is like where rich people throw their psychopath kids away because an asylum would be too low for their standards XD Posted 3 months ago
pinkbloom nagkomento…
^The anime gets a bit dark damn...but I enjoyed the ipakita tbh. Yumeko Jabami is worth it XD 3 months ago
Ranty-cat nagkomento…
I recommend watching Great Teacher Onizuka, then. Aside from some perverted scenes for comedy purposes, I loved the anime. It has not only great comedy, but also teaches great life lessons and philosophical view points. It's also somewhat about sociopath students in academic institution where Onizuka, a former Yakuza member (legendary), has to deal with those various types of complicated students as he takes the profession of Teacher to start a new life. 3 months ago
TheLefteris24 nagkomento…
^ Oh, I have already seen a few stuff and she's definitely included 👌 !!!! 3 months ago
Canada24 sinabi …
I found out my sister has a joint.. Not only am I cool about it, I even tried some of it.. Well not yet, but sounds like I might get to soon.. Posted 3 months ago
Canada24 nagkomento…
long as I keep quite, which is why I'm telling tagahanga pop not Facebook 3 months ago
Canada24 nagkomento…
well, it was a bong actually.. 3 months ago
Canada24 nagkomento…
It 'is' on my bucket list.. Trying weed 3 months ago
Kuro_Hyou666 nagkomento…
Lol. Enjoy then! XD 3 months ago
Canada24 sinabi …
I do admittedly like my slightly gothic style.. Just enough that I would probably get a skull tattoo if ever to get one.. And I watch a lot of horror bidyo on youtube, simply cause they interest me.. Posted 3 months ago
zanhar1 nagkomento…
As someone who has a skull tattoo I recommend getting a skull tattoo. 3 months ago
CokeTheUmbreon nagkomento…
I had a skull shirt. (But my first foster parents threw it away, ibingiay that it was a supposedly Christian household.) 3 months ago
heart
Kuro_Hyou666 sinabi …
Tomoya X Nagisa is probably the best anime couple ever! At least, according to me and a whole bunch of other people! XD Posted 3 months ago
Kuro_Hyou666 sinabi …
So, it's almost 3am... I guess I should probably go to kama at some point soon xD Posted 3 months ago
rainy
Kuro_Hyou666 sinabi …
I sumali the pinkbloom tribute to KissAnime. Man, that sucks so bad. I actually really liked that site. Posted 3 months ago
Ranty-cat nagkomento…
^ 3 months ago
BlindBandit92 nagkomento…
Dude there were too many damn ads for me. 3 months ago
pinkbloom nagkomento…
Ah! Idk if you no this or not, but other websites used to download stuffs from kissanime itself. So, if we don't have kissanime here, then we have less possibilities that other websites will hold new animes. As kissanime used to have first hand stuffs that's why Hapon community decided to terminate the website, so that other sites won't get hold of animes anymore. Its like target the leader and others will shut down itself. We can hope of having new sites later, but it sure will take time for now. I guess we might need to wait for a taon or so for new sites to open up. 3 months ago