Devan

fanpopping mula noong nakaraang taon

  • Female, 19 years old
  • Toronto, Ontario
  • Favorite TV Show: Young Justice, Supernatural, Sword Art Online, The Mindy Project, Criminal Minds, patong lalaki & Josh
    Favorite Movie: Titanic, ligtas Haven, Charlie St. Cloud, We Are The Millers, The Host
    Favorite Musician: Ed Sheeran, One Direction, 5 segundos of summer, Ricky Dillon, Troye Sivan, Hoodie Allen, Passenger
mosaik listahan

Aking Klubs

pader

Mclovin_69 sinabi tungkol sa Young Justice OC'S!!!
Hey....lol i'm back, Until i completely forget and stop posting for long periods of time and then randomly remember this place. Hows everyone? good i guess yeah lol Posted 2 months ago
KatRox1 nagkomento…
Hahahahaha talk about not posting for long periods of time - I've been on here li once since senior taon started way back in September! 2 months ago
KatRox1 nagkomento…
Seriously though!! I just started to rewatch The Office, and it's making me so happy!! 2 months ago
Mclovin_69 nagkomento…
Oh I pag-ibig the the office lol 2 months ago
heart
SilverWings13 binigyan ako ng props para sa my comments
This is for when I wake up next, probably tomorrow, but do you have a healer OC? Possibly a single lady? Declan may need some special attention ^.^ Posted 7 months ago
Mclovin_69 nagkomento…
Lol I don't but I can make one aha, I need to make Ocs again I kinda miss it, and lowkey I didn't really even sleep I kept waking up and falling back asleep 7 months ago
SilverWings13 nagkomento…
Sounds cool! I'm so excited for college tbh. I just wanna learn useful things instead of this highschool nonesense! 7 months ago
Mclovin_69 nagkomento…
if I'm gonna be honest college is so chill for me, but it may be because I'm in an art program but like half the shit i do my teachers in high school were like college is so hard and you can't hand in stuff late and skip but i do aha 7 months ago
big smile
Mclovin_69 sinabi tungkol sa Young Justice OC'S!!!
whoa haven't been on this thing for a while. Hi, hello what's new? I'm finally able to take a break from school and have free time wow amazing lol Posted 8 months ago
SilverWings13 nagkomento…
Ehhhh, samesies! Well... not really because of college apps. But kinda samesies! 8 months ago
Mclovin_69 nagkomento…
oh hows that going?? lol wow can't believe you're already applying for college 8 months ago
SilverWings13 nagkomento…
I knooooooow, I'm just a wee thing. 8 months ago
Mclovin_69 nagkomento…
i still feel like I'm like 12, I'm not an adult i can't be trusted to do adult things 8 months ago